Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області проведено перевірку закупівель в Управлінні капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради та виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 28,7 млн гривень
Під час перевірки аудитори виявили порушення закупівлі робіт із будівництва інженерних мереж електропостачання по стадіону «Авангард», що в обласному центрі, яке здійснювалося Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради. За відсутності потреби у збільшенні потужності наявних інженерних мереж електропостачання до розрахунку потреби в бюджетних асигнуваннях для підготовки до опалювального сезону комунального закладу «Стадіон Авангард» необґрунтовано включено витрати на будівництво та підключення трансформаторної підстанції до об’єкта незавершеного будівництва. Відтак, Управлінню містобудування, як головному розпоряднику коштів міського бюджету, надано недостовірну інформацію і документи, що призвело до зайвого отримання Управлінням капітального будівництва, як одержувачем, 28,7 млн грн бюджетних коштів, які надалі витрачено на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, установленим рішенням про місцевий бюджет.
За нецільове використання бюджетних коштів та порушення бюджетного законодавства керівнику об’єкта контролю направлена вимога про повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету та попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.
Аудитори застосували фінансові санкції у вигляді зупинення операцій на рахунку Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради.
Матеріали ревізії передано в Рівненську окружну прокуратуру.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі