До ВРУ надійшов проєкт Закону України «Про внесення змін до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо повернення гарантій виконання договорів підряду на час дії воєнного стану» (№ 9189; далі — законопроєкт)
Визначаємо очікувану вартість для поточного ремонту Зміни, які передбачені законопроєктом, спрямовані на те, щоб вирішити проблеми повернення гарантій підрядникам, які надали забезпечення виконання за договорами підряду, укладеними напередодні введення воєнного стану. Наразі такі підрядники несуть значні збитки.
Умова договору про порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду — істотна умова договору відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668. А частина 5 статті 41 Закону № 922 передбачає виключний перелік випадків, у яких можлива зміна істотних умов договору, що не дає правової можливості сторонам змінити домовленості щодо умов повернення забезпечення виконання зобов'язання без розірвання договору.
Тож законопроєкт доповнює частину 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» новим винятковим пунктом для зміни істотних умов договору про закупівлю. А саме — випадком встановлення чи зміни умов повернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю під час дії правового режиму воєнного стану або в зв'язку з настанням обставин непереборної сили.
Джерело: офіційний сайт ВРУ
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації
Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
В умовах воєнного стану продовження договорів оренди комунального майна стає дедалі затребуваним. У статті ми розглянемо порядок такого продовження, нормативні основи та ризики, які можуть виникнути у зв’язку з цим процесом
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
У яких випадках сьогодні можна укладати прямий договір за Особливостями? Коли звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, публікувати обов'язково, а коли — ні? Детально у статті