Пункт 19 Порядку № 590 визначає черговість платежів за витратами. У наведеному переліку витрат є «придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом». Тому, коли замовник зазначає таку інформацію у договорі, ймовірність оперативної оплати за договором збільшується.
Часто казначеї наполягають на тому, аби предмет закупівлі у договорі зазначали дослівно. Це дає чітке розуміння відповідності умов договору вимогам Порядку № 590.
Тому у цій ситуації замовник може зазначити у предметі договору, наприклад, «матеріали, будівельні матеріали, інвентар та інструменти для проведення ремонтних робіт господарським способом відповідно до Специфікації (Додаток 1)». А у специфікації до договору навести всі потрібні найменування товарів.