Під час перевірки аудитори виявили порушення у закупівлі до продовольчого резерву тергромади.
Так, аудитори установили, що коштом бюджету однієї з територіальних громад області, щоб сформувати продовольчий резерв тергромади в умовах введення воєнного стану, один з підрозділів виконкому придбав 80 000 банок м’ясних консервів «Свинина тушкована». Утім, за висновками уповноваженого державного органу щодо якості цієї продукції, консерви не відповідають державним нормам ДСТУ та є небезпечними для споживачів.
Через закупівлю неякісного товару бюджету тергромади завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 8,3 млн грн.
Матеріали контрольного заходу аудитори передали до СБУ, їх долучили до кримінального провадження за ознаками злочину, передбаченого частиною 1 статті 14 та частиною 2 статті 113 Кримінального кодексу України.
Нагадаємо, за таке правопорушення передбачена кримінальна відповідальність — позбавлення волі на строк 15 років або довічне позбавлення волі, з конфіскацію майна.
Джерело: Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі