НКЦПФР уточнила вимоги до розкриття інформації під час дії воєнного стану

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку схвалила рішення щодо розкриття регульованої інформації емітентами цінних паперів під час дії воєнного стану в Україні, документ також визначає строки розкриття особливої інформації та прийнятий у зв’язку з набранням чинності новим законодавством.

 

На період війни регулятор звільнив емітентів від обов’язку розкривати регульовану інформацію відповідно до законодавства та нормативно-правових актів Комісії.

Після завершення воєнного стану зазначені професійні учасники повинні будуть подати регульовану інформацію в такі строки:

  • річна регулярна інформація за 2021 звітний рік – протягом 90 днів після завершення дії воєнного стану;
  • проміжна регулярна інформація за відповідний квартал 2022 року – разом з річною регулярною інформацією за 2021 рік.

Строки розкриття особливої інформації уточнюються через набрання чинності Законом, який визначає умови діяльності фінансового сектору у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, а саме:

  • особлива інформація про факти, що виникли протягом дії воєнного стану до набрання чинності Закону, розкривається протягом 60 календарних днів з дня набрання ним чинності;
  • особлива інформація про факти, що виникли після набрання чинності Закону до набрання чинності рішення Комісії №1159, розкривається протягом 60 календарних днів з дня набрання чинності Закону;
  • особлива інформація про факти, що виникли після набрання чинності рішення Комісії №1159, розкривається в строки, формі та порядку відповідно до вимог рішення №2826.

Рішення Комісії №1159 набирає чинності з дня його опублікування на офіційному вебсайті Комісії.

Водночас НКЦПФР визнала своє попереднє рішення №161 від 13.03.2022 щодо розкриття інформації таким, що втратило чинність.

Джерело: офіційний сайт НКЦПФР

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29971

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8836

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
284

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19057

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді