Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку схвалила рішення щодо розкриття регульованої інформації емітентами цінних паперів під час дії воєнного стану в Україні, документ також визначає строки розкриття особливої інформації та прийнятий у зв’язку з набранням чинності новим законодавством.
            
            
                 
На період війни регулятор звільнив емітентів від обов’язку розкривати регульовану інформацію відповідно до законодавства та нормативно-правових актів Комісії.
Після завершення воєнного стану зазначені професійні учасники повинні будуть подати регульовану інформацію в такі строки:
- річна регулярна інформація за 2021 звітний рік – протягом 90 днів після завершення дії воєнного стану;
 - проміжна регулярна інформація за відповідний квартал 2022 року – разом з річною регулярною інформацією за 2021 рік.
 
Строки розкриття особливої інформації уточнюються через набрання чинності Законом, який визначає умови діяльності фінансового сектору у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, а саме:
- особлива інформація про факти, що виникли протягом дії воєнного стану до набрання чинності Закону, розкривається протягом 60 календарних днів з дня набрання ним чинності;
 - особлива інформація про факти, що виникли після набрання чинності Закону до набрання чинності рішення Комісії №1159, розкривається протягом 60 календарних днів з дня набрання чинності Закону;
 - особлива інформація про факти, що виникли після набрання чинності рішення Комісії №1159, розкривається в строки, формі та порядку відповідно до вимог рішення №2826.
 
Рішення Комісії №1159 набирає чинності з дня його опублікування на офіційному вебсайті Комісії.
Водночас НКЦПФР визнала своє попереднє рішення №161 від 13.03.2022 щодо розкриття інформації таким, що втратило чинність.
Джерело: офіційний сайт НКЦПФР
 
 
                
             
            
                
                                    
                        
                        На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                        
                    
                                                        
                        
                        Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                        
                    
                                                        
                        
                        В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                        
                    
                                                        
                        
                        Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                        
                    
                                                        
                        
                        У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі