Правила визначення роялті для оподаткування відповідних доходів

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків надало детальне розʼяснення щодо правил визначення роялті для оподаткування відповідних доходів.

 

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що відповідно до п.п. 14.1.225 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) роялті – будь-який платіж, в тому числі платіж, що сплачується користувачем об’єктів авторського права і (або) суміжних прав на користь організацій колективного управління, відповідно до Закону України від 15 травня 2018 року № 2415-VIII «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав» зі змінами та доповненнями, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь-які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інші аудіовізуальні твори, будь-які права, які охороняються патентом, будь-які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).

Не вважаються роялті платежі, отримані:

  • як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем»);
  • за придбання примірників (копій, екземплярів) об’єктів інтелектуальної власності, у тому числі в електронній формі, для використання за своїм функціональним призначенням для кінцевого споживання або для перепродажу такого примірника (копії, екземпляра);
  • за придбання речей (у тому числі носіїв інформації), в яких втілені або на яких містяться об’єкти права інтелектуальної власності, визначені в абзаці першому цього підпункту, у користування, володіння та/або розпорядження особи;
  • за передачу прав на об’єкти права інтелектуальної власності, якщо умови передачі прав на об’єкт права інтелектуальної власності надають право особі, яка отримує такі права, продати або здійснити відчуження в інший спосіб права інтелектуальної власності або оприлюднити (розголосити) секретні креслення, моделі, формули, процеси, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау), крім випадків, коли таке оприлюднення (розголошення) є обов’язковим згідно із законодавством України;
  • за передачу права на розповсюдження примірників програмної продукції без права на їх відтворення або якщо їх відтворення обмежено використанням кінцевим споживачем.

Джерело: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

 

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
5917

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
9924

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
41

Пункт 47 Особливостей: як перевірити учасника

Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав
42932

Листи Мінекономіки: державні закупівлі товарів робіт і послуг

Шукаєте всі актуальні розʼяснення Мінекономіки щодо публічних закупівель в одному місці? Зібрали добірку офіційних листів, які мають рекомендаційний характер, але допомагають краще орієнтуватися у складних питаннях закупівель та новаціях уряду
205

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді