Як у час війни обґрунтувати переговорку після двох відмін відкритих торгів, якщо підвищили очікувану вартість
У замовника двічі не відбулися відкриті торги через відсутність учасників. Перші торги він оголошував ще до війни. За цей час у виконавця зросла ціна за рахунок курсу долара, ціни запчастин та паливно-мастильних матеріалів. Чи може замовник збільшити очікувану вартість та провести наразі переговорну процедуру? Яке для цього підготувати документальне обґрунтування?
Переговорну процедуру закупівлі замовник застосовує як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»; далі — Закон № 922).
До порад Мінекономіки ►►►
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
У яких випадках сьогодні можна укладати прямий договір за Особливостями? Коли звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, публікувати обов'язково, а коли — ні? Детально у статті
Підсумовуємо законодавчі нововведення вересня. Переконайтеся, що нічого не пропустили!
В умовах воєнного стану механізм виконання повноважень Казначейства та його органів встановлює Постанова КМУ 590. Ознайомтеся із останніми змінами