Планується реорганізація нашого закупівельного відділу. Тобто зміниться назва відділу і, відповідно, назва посади. Чи можна зараз пройти тестування УО за наявними посадами та кваліфікованими електронними ключами. Чи будуть рахуватися результати пройденого тестування? Чи вже після реорганізації необхідно взяти нові ключі й тоді проходити тестування?
Відповідно до статті 11 Закону № 922 із 1 січня 2022 року виконувати функції уповноваженої особи (УО) зможуть винятково ті особи, які склали тест. Для цього Мінекономіки наказом від 06 серпня 2021 року №376-21 затвердив Порядок організації тестування уповноважених осіб.
За визначеним порядком кожна УО проходить тестування не з кабінету замовника на майданчику, а на prozorro.gov.ua. Тобто з головної сторінки на вебпорталі уповноваженого органу УО переходить у власний модуль тестування. Він прив’язаний не до організації, де працює УО, а безпосередньо до фізичної особи, її ідентифікаційного коду.
Для тестування УО повинна мати КЕП чи УЕП. Це може бути:
електронний підпис, виданий на фізособу, наприклад від ПриватБанку або іншого АЦСК;
службовий електронний підпис на посадову особу конкретної організації.
З електронного ключа ЕСЗ зчитуватиме дані про особу, зокрема прізвище, ім’я по батькові, ідентифікаційний код, щоб ідентифікувати УО як фізичну особу в майбутньому.
Тож зміна ключа не завадить працювати в ЕСЗ після реорганізації.
Щоб закупити за прямим договором на підставі пункту 13, потрібно оформити обґрунтування підстави для закупівлі за цим пунктом у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа. Скачайте зразок від експертів системи «Експертус Держзакупівлі»
З 21.08.2024 набирає чинності нова редакція Типової антикорупційної програми для юридичних осіб. У консультації розповімо закупівельникам, як підготуватися для її формування
Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни