Замовник збирається оголосити відкриті торги для закупівлі окремих видів товарів. Як ліпше це зробити — розділити предмет закупівлі на лоти чи об’єднати товари в одному предметі закупівлі? Коли можна встановити нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій?
Спростовуємо черговий закупівельний фейк, щоб полегшити роботу замовникам та їх уповноваженим особам.
Як досвідчені замовники, так і новачки, часто бояться змінювати будь-які положення тендерної документації, адже вважають, що стаття 40 Закону № 922 обмежує їхню можливість вносити зміни. Тому — оголошують переговорну процедуру на річну потребу, а потім зменшують обсяги в додатковій угоді. Однак, чи доцільно так робити? З'ясуйте, чи можна змінювати ціну та кількість під час переговорної процедури після двох відмінених торгів.
Как опытные заказчики, так и новички часто боятся изменять какие-либо положения тендерной документации, ведь считают, что статья 40 Закона № 922 ограничивает их возможность вносить изменения. Поэтому объявляют переговорную процедуру на годовую потребность, а затем уменьшают объемы в дополнительном соглашении. Но целесообразно ли это? Выясним, можно ли изменять цену и количество во время переговорной процедуры после двух отмененных торгов.
З часом закупівельники доводять деякі робочі завдання до автоматизму й не помічають, як ускладнюють собі життя. Розвінчуємо один з популярних закупівельних міфів щодо коригування ціни в договорі, щоб надалі ви полегшили собі роботу.
Часом замовники плутають, що саме вимагати в учасника, а що — у переможця. Розберемо міф з закупівельної практики, який ускладнює вам роботу сьогодні.