8 тисяч скарг, 3,8 мільйона грн повернень — підсумки роботи зі споживачами у 2025 році

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
У першому півріччі 2025 року споживачі з усієї країни подали понад 8 тисяч звернень до Держпродспоживслужби. Найчастіше скаржилися на якість послуг і проблеми з онлайн-покупками. Завдяки втручанню служби людям уже повернули 3,8 млн грн. Дізнайтеся, які ще результати та зміни відбулися у сфері захисту прав споживачів

8 тисяч скарг, 3,8 мільйона грн повернень — підсумки роботи зі споживачами у 2025 році

Перевірка та моніторинг закупівель: як оскаржити

Держпродспоживслужба зазначає, найчастіше споживачі скаржились на:

  • якість наданих послуг — 43,8% звернень;
  • проблеми з придбаними товарами — 32,6%;
  • порушення при купівлі онлайн — 23,6%

«Ці звернення — це не просто цифри. За кожним із них стоїть конкретна людина з її досвідом, розчаруваннями і, часто, втраченими коштами. Але завдяки злагодженій роботі фахівців споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги», — підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Упродовж півріччя Держпродспоживслужба надала суб’єктам господарювання понад 2,3 тисячі консультацій щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів.

Держпродспоживслужба нагадує, з квітня 2024 року були відновлені позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Джерело: офіційний сайт Держпродспоживслужби

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
38

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18291

Пов’язані особи в публічних закупівлях 2025

Чи легко встановити, чи пов’язані особи під час тендеру? Не поспішайте відповідати на це запитання. Для початку ознайомтеся з ознаками та прикладами пов’язаних осіб. Вивчіть значущі судові рішеннями та алгоритми дій замовника, у разі встановлення пов’язаності під час проведення закупівлі
12382

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
11580

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді