8 тисяч скарг, 3,8 мільйона грн повернень — підсумки роботи зі споживачами у 2025 році

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
У першому півріччі 2025 року споживачі з усієї країни подали понад 8 тисяч звернень до Держпродспоживслужби. Найчастіше скаржилися на якість послуг і проблеми з онлайн-покупками. Завдяки втручанню служби людям уже повернули 3,8 млн грн. Дізнайтеся, які ще результати та зміни відбулися у сфері захисту прав споживачів

8 тисяч скарг, 3,8 мільйона грн повернень — підсумки роботи зі споживачами у 2025 році

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника

Держпродспоживслужба зазначає, найчастіше споживачі скаржились на:

  • якість наданих послуг — 43,8% звернень;
  • проблеми з придбаними товарами — 32,6%;
  • порушення при купівлі онлайн — 23,6%

«Ці звернення — це не просто цифри. За кожним із них стоїть конкретна людина з її досвідом, розчаруваннями і, часто, втраченими коштами. Але завдяки злагодженій роботі фахівців споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги», — підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Упродовж півріччя Держпродспоживслужба надала суб’єктам господарювання понад 2,3 тисячі консультацій щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів.

Держпродспоживслужба нагадує, з квітня 2024 року були відновлені позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Джерело: офіційний сайт Держпродспоживслужби

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29528

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8751

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
207

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18841

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді