8 тисяч скарг, 3,8 мільйона грн повернень — підсумки роботи зі споживачами у 2025 році
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Перевірка та моніторинг закупівель
Держпродспоживслужба зазначає, найчастіше споживачі скаржились на:
- якість наданих послуг — 43,8% звернень;
- проблеми з придбаними товарами — 32,6%;
- порушення при купівлі онлайн — 23,6%
«Ці звернення — це не просто цифри. За кожним із них стоїть конкретна людина з її досвідом, розчаруваннями і, часто, втраченими коштами. Але завдяки злагодженій роботі фахівців споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги», — підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Упродовж півріччя Держпродспоживслужба надала суб’єктам господарювання понад 2,3 тисячі консультацій щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів.
Держпродспоживслужба нагадує, з квітня 2024 року були відновлені позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.
Джерело: офіційний сайт Держпродспоживслужби