
Як правильно поділити обов’язки між кількома УО
Розберімо практичний кейс разом з експертом з публічних закупівель Ніною Абаімовою.
Умови:
За результатами відкритих торгів замовник підписав договір про виконання робіт у 2020 році, дію якого сторони продовжили на 2021 рік. Наразі склалися такі обставини, що на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону № 922 виконавець за договором мусить підписати з замовником додаткову угоду на продовження дії договору. Договір підписав в.о. директора, а додаткову угоду до договору підписуватиме уповноважена особа замовника.
Запитання:
Чи правомірно? Хто саме може і повинен з боку замовника підписати додаткову угоду до договору?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
Доволі часто замовники змушені вносити зміни до тендерної документації. Розглянемо, як внести зміни до тендерної документації у відкритих торгах за Особливостями № 1178. Про підстави, порядок та строки внесення змін до тендерної документації — у статті
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера
Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
Відкриті торги — це основна процедура закупівлі. Дізнайтеся, як діяти на кожному етапі проведення відкритих торгів