Зразок листа до Мінцифри про зміну контактної особи організації в ЄІСОНПІ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Якщо контактна особа вашої організації в ЄІСОНПІ звільнилася або в її даних є помилки — без офіційного листа до Мінцифри не обійтись. Дізнайтесь, як замовнику внести зміни до кабінету організації в Єдиній інформаційній системі обліку Національної програми інформатизації: що вказати в листі, куди його надіслати та як швидко змінити адміністратора

Зразок листа до Мінцифри про зміну контактної особи організації в ЄІСОНПІ

📑Наказ для погодження закупівель з Мінцифри

Під час первинної реєстрації організації в Єдиній інформаційній системі обліку Національної програми інформатизації (ЄІСОНПІ) одночасно створюється обліковий запис адміністратора кабінету організації — користувача з роллю «Контактна особа (замовник)».

Цей користувач:

  • відповідає за створення та редагування профілю організації в ЄІСОНПІ;
  • реєструє користувачів з роллю «Замовник» (відповідно до п. 4.1.5 Інструкції користувача).

Увага: в організації може бути призначена лише одна контактна особа.

Як подати запит на зміну адміністратора кабінету

Необхідно підготувати офіційний лист-запит до Мінцифри з проханням внести зміни до облікового запису у разі:

  • звільнення користувача з роллю «Контактна особа (замовник)»;
  • виявлення помилок в облікових даних користувача з роллю «Контактна особа (замовник)».

Обов’язкові реквізити листа:

  • повне найменування та код ЄДРПОУ організації;
  • ПІБ контактної особи, яку потрібно заблокувати або відкоригувати;
  • ПІБ, ІПН, посада, контактні дані (телефон, e-mail) нового користувача;
  • обґрунтування змін — із доданням копій підтверджувальних документів (наприклад, наказу про призначення).

Зразок листа:

Лист-запит про зміну контактної особи організації в ЄІСОНПІ

СКАЧАТИ ЗРАЗОК ЛИСТА

Як надіслати документи

Оберіть один із варіантів подання:

  • через СЕВ ОВВ — для органів, підключених до Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
  • на електронну адресу: [email protected]:
  • обов’язково накласти КЕП/УЕП на супровідний лист;
  • дата накладання КЕП/УЕП повинна відповідати даті реєстрації листа;
  • поштою: 03150, м. Київ, вул. Ділова, 24.

Додатково:

  • після розгляду звернення користувача з роллю «Контактна особа (замовник)» буде зареєстровано в ЄІСОНПІ, і йому буде надано доступ до функцій кабінету організації;
  • користувачі з роллю «Замовник» можуть бути зареєстровані виключно адміністратором кабінету організації.

Якщо у вас виникли запитання щодо реєстрації або зміни користувачів у ЄІСОНПІ — звертайтеся за консультацією на [email protected].

Джерело: офіційний сайт ЄІСОНПІ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля бензину в умовах воєнного стану

У 2025 році змінилися вимоги щодо обов’язкових складових бензину. Як правильно організувати закупівлю бензину в умовах воєнного стану, врахувати витрати бюджету та уникнути порушень під час закупівлі бензину по тендеру та у Прозорро Маркет — пояснив наш експерт
14613

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
83399

Перелік локалізованих товарів із змінами

Замовник закуповує товари за переліком визначеним Законом № 922 та додатковим переліком визначеним постановою КМУ №782 , виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до цих переліків
3538

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді