Оренда державного та комунального майна: КМУ посилив вимоги

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

КМУ доповнив постанову «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану» від 27.05.2022 № 634 новим пунктом 13-3

Оренда державного та комунального майна: КМУ посилив вимоги

Вебінар. Лайфхаки роботи на майданчику

На період воєнного стану та протягом одного року після його припинення оренду комплексу будівель, споруд, іншого окремого індивідуально визначеного державного майна, призначених для забезпечення прийняття та відвантаження нафти, нафтопродуктів з/на морський транспорт, здійснюють з урахуванням нових особливостей.

Потенційний орендар до заяви на участь в аукціоні, крім документів, визначених частиною 3 статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 № 157-IX, додає:

  • інформацію та документи, які підтверджують наявність досвіду роботи не менше трьох років у сфері транспортування та/або переробки нафти, нафтопродуктів, у тому числі обсяг реалізованої продукції, робіт, послуг;
  • інформацію щодо підтвердження можливості виконання потенційним орендарем додаткових умов, визначених підпунктом 2 пункту 13-3.

Перелік документів та зміст зазначеної інформації визначає орендодавець за пропозицією уповноваженого органу управління майном та зазначає в оголошенні про передачу майна в оренду на аукціоні.

Додатковими умовами оренди майна, зазначеного в абзаці 1 пункту 13-3, крім визначених пунктом 54 Порядку передачі майна в оренду, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 № 483, можуть бути вимоги щодо:

  • обсягу реалізації продукції, робіт, послуг, які повинні бути забезпечені орендарем;
  • цільового використання об’єкта оренди для прийняття та відвантаження нафти, нафтопродуктів з/на морський транспорт;
  • забезпечення постачання нафти та надання послуг нафтопереробним заводам, розташованим на території України, за цінами не вище контрактних цін для інших отримувачів такої продукції (послуг) орендаря за аналогічний обсяг;
  • додержання антимонопольного законодавства;
  • працевлаштування орендарем визначеної кількості працівників балансоутримувача, які забезпечують обслуговування об’єкта оренди.

Орендодавець не затверджує протокол аукціону і не укладає договір оренди за результатами аукціону з потенційним орендарем, який не подав документи, визначені підпунктом 1 пункту 13-3.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 634 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 16.05.2025 № 558

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
5926

Договір про закупівлю товарів за державні кошти

Договори, фінансові зобов’язання в яких виконуються за рахунок бюджетних коштів, відрізняються від звичайних господарських договорів не лише наявністю відповідних процедур, що передують укладанню, але й порядком оплати виконаних господарських зобов’язань. Розглянемо основні умови, дотримання яких дозволить знизити ризики непорозуміння з Державною казначейською службою України та відповідно убезпечить від штучної затримки платежів за виконані договірні зобов’язання
1092

Класифікатор медичних виробів НК 031:2024

Інформацію про предмет закупівлі медвиробу в електронній системі зазначають за його кодом та назвою відповідно до національного класифікатора НК 031:2024 «Класифікатор медичних виробів». Тож скачайте класифікатор, щоб завжди мати його під рукою
11361

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді