Оренда державного та комунального майна: КМУ посилив вимоги

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

КМУ доповнив постанову «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану» від 27.05.2022 № 634 новим пунктом 13-3

Оренда державного та комунального майна: КМУ посилив вимоги

Вебінар. Закупівлі послуг з поточного ремонту

На період воєнного стану та протягом одного року після його припинення оренду комплексу будівель, споруд, іншого окремого індивідуально визначеного державного майна, призначених для забезпечення прийняття та відвантаження нафти, нафтопродуктів з/на морський транспорт, здійснюють з урахуванням нових особливостей.

Потенційний орендар до заяви на участь в аукціоні, крім документів, визначених частиною 3 статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03.10.2019 № 157-IX, додає:

  • інформацію та документи, які підтверджують наявність досвіду роботи не менше трьох років у сфері транспортування та/або переробки нафти, нафтопродуктів, у тому числі обсяг реалізованої продукції, робіт, послуг;
  • інформацію щодо підтвердження можливості виконання потенційним орендарем додаткових умов, визначених підпунктом 2 пункту 13-3.

Перелік документів та зміст зазначеної інформації визначає орендодавець за пропозицією уповноваженого органу управління майном та зазначає в оголошенні про передачу майна в оренду на аукціоні.

Додатковими умовами оренди майна, зазначеного в абзаці 1 пункту 13-3, крім визначених пунктом 54 Порядку передачі майна в оренду, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 № 483, можуть бути вимоги щодо:

  • обсягу реалізації продукції, робіт, послуг, які повинні бути забезпечені орендарем;
  • цільового використання об’єкта оренди для прийняття та відвантаження нафти, нафтопродуктів з/на морський транспорт;
  • забезпечення постачання нафти та надання послуг нафтопереробним заводам, розташованим на території України, за цінами не вище контрактних цін для інших отримувачів такої продукції (послуг) орендаря за аналогічний обсяг;
  • додержання антимонопольного законодавства;
  • працевлаштування орендарем визначеної кількості працівників балансоутримувача, які забезпечують обслуговування об’єкта оренди.

Орендодавець не затверджує протокол аукціону і не укладає договір оренди за результатами аукціону з потенційним орендарем, який не подав документи, визначені підпунктом 1 пункту 13-3.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 634 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 16.05.2025 № 558

Статті за темою

Усі статті за темою

Вебінари з публічних закупівель: анонс

Відмічайте у робочому календарі безплатні заходи у сфері публічних закупівель. Реєструйтеся та готуйте свої запитання до лекторів. По закінченню заходу отримаєте сертифікат про пройдене навчання
2536

Рамкова угода Ukraine Facility

Ознайомтеся із текстом рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility українською мовою
55

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
7941

Строки укладення договору про закупівлю

Укладення договору про закупівлю це завершальний етап і мета будь-якої процедури закупівлі. Але і на цьому етапі є правила, яких слід дотримуватися. Пропонуємо тому, хто знає – повторити, хто не в курсі – вияснити: як це відбувається на практиці
6029

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді