Укрзалізниця закупила пальне через Прозорро Маркет на 1,8 млрд грн

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
У квітні Укрзалізниця придбала 35 000 тонн дизельного пального через електронний каталог Прозорро Маркет. Цього обсягу вистачить, щоб забезпечити потреби національного перевізника на найближчі пів року

Укрзалізниця закупила пальне через Прозорро Маркет на 1,8 млрд грн

Вебінар. Скасування Господарського кодексу


Після 11 квітня визначаємо предмет закупівлі по-новому
document_icon.gif
Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівлі

Ознайомитися


Загальна сума угоди — 1,8 млрд грн. Це найбільша закупівля Укрзалізниці з початку 2025 року. Завдяки Прозорро Маркет компанія змогла придбати пальне за ціною менш ніж 35 гривень за літр, що майже вдвічі дешевше, ніж у роздріб.

З початку року Укрзалізниця провела 424 закупівлі через е-каталог на загальну суму 6,5 млрд грн. Окрім пального, компанія регулярно закуповує через Прозорро Маркет:

  • мастильні матеріали;
  • будівельні матеріали;
  • офісну техніку;
  • молочну продукцію та м’ясо.

«Ми робимо все можливе, щоб електронний каталог Прозорро Маркет був зручним та ефективним інструментом як для великих замовників, наприклад Укрзалізниці, так і для невеликих — шкіл, лікарень чи органів місцевого самоврядування. Готові технічні специфікації, попередньо кваліфіковані постачальники та шаблони договорів дозволяють економити час і ресурси незалежно від обсягу закупівлі», — зазначив Данило Поштар, керівник відділу з формування та супроводження е-каталогу. 

З моменту запуску електронного каталогу Укрзалізниця провела закупівлі на суму 10,2 млрд грн. І завдяки прозорим та конкурентним процедурам вдалося зекономити близько 400 млн грн.

Джерело: офіційний сайт ДУ «Професійні закупівлі»

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
110448

Що робити з недобросовісними учасниками в запиті пропозицій

Розберемося з питаннями: що робити, якщо учасник запиту пропозицій виявився ненадійним? Як діяти щоб вберегти себе і колег від ситуацій, коли постачальник не виходить на зв’язок, заявляє, що не має потрібного товару або просто відмовляється підписувати договір?
362

Як використовувати електронний каталог для закупівлі товарів

Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
11270

Зміна ціни в договорах про закупівлю продуктів харчування

Скористаєтеся порадами, які допоможуть запобігти проблемам під час закупівлі продуктів харчування. А також отримаєте детальний механізм зміни ціни договору — шість правил допоможуть уникнути неприємностей, які мали замовники в наведених прикладах
983

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді