Набули чинності зміни до Порядку визначення предмета закупівлі

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Замовники з 11.04.2025 визначають предмет закупівлі за оновленими вимогами. Адже набрали чинності зміни, які Мінекономіки внесло до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708)

Набули чинності зміни до Порядку визначення предмета закупівлі

Професійна спільнота Держзакупівлі. Новини

Зміни в Порядку № 708, які слід враховувати:

  • у вимогах щодо визначення предмета закупівлі робіт потрібно разом із положеннями галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Укравтодору від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011), враховувати положення національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), затвердженого наказом ДП «УКРНДНЦ» від 20.12.2017 № 434 (оновлення пункту 4 розділу I Порядку № 708);
  • під час закупівлі будівель виробничого, невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення предмет закупівлі потрібно визначати за загальним порядком. Із Порядку № 708 вилучили норму, що вимагала у цьому випадку визначати предмет закупівлі за показником другого знака Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстату від 17.08.2000  № 507 (оновлення пункту 1 розділу II Порядку № 708);
  • у вимогах щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту тепер потрібно керуватися термінологією національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого наказом Мінекономіки від 16.05.2023 № 3573 (замість ДБН А.2.2-3:2014). А щодо ремонту автомобільних доріг —  разом із ГБН Г.1-218-182:2011 використовувати ДСТУ 8747:2017 (оновлення пункту 2 розділу II Порядку № 708);
  • у вимогах щодо визначення предмета закупівлі товарів (крім лікарських засобів) і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань, всеукраїнських масових фізкультурно-оздоровчих заходів, заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації осіб з інвалідністю, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, а також висвітлення таких спортивних заходів з видів спорту осіб з інвалідністю та їх фізкультурно-спортивної реабілітації з’явилася актуальна назва документа, до якого має бути включений такий захід, — Єдиний календарний план фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України (оновлення пункту 4 розділу IІ Порядку № 708).

Також змінилися формулювання у положеннях щодо визначення предмета закупівлі:

  • товарів і послуг, необхідних для реалізації проєктів та/або проведення заходів державної політики у сферах молодіжної політики, утвердження української національної та громадянської ідентичності всеукраїнського та міжнародного рівня (оновлення пункту 19 розділу II Порядку № 708),
  • товарів і послуг, необхідних для протокольного забезпечення візитів в Україну іноземних делегацій на чолі з главами оборонних відомств іноземних держав, їх заступниками та державними секретарями оборонних відомств іноземних держав, а також під час проведення заходів міжнародного співробітництва за участю Міністра оборони України, його заступників, державного секретаря Міністерства оборони України, Головнокомандувача Збройних Сил України, його заступників, начальника Генерального штабу Збройних Сил України та його заступників з офіційними представниками іноземних держав, дипломатичних представництв іноземних держав, представниками вищого військового керівництва іноземних держав, міжнародних організацій, акредитованих в Україні, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного візиту та заходу (оновлення пункту 23 розділу II Порядку № 708).

Джерело: наказ Мінекономіки «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» від 31.01.2025 № 852

Статті за темою

Усі статті за темою

Код ДК 2015: як обрати без помилок

Як визначити код ДК – цим запитанням турбується кожен закупівельник перед початком закупівлі. Неправильне визначення коду ДК може призвести до порушень закупівельного законодавства. Все, що потрібно знати про код ДК – у статті
3511

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
74379

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді