Уряд збільшив можливість бронювання працівників сфери комунальних послуг
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Законодавчі зміни 2025 року, що має врахувати закупівельник
Відсоток бронювання підвищується з 50% до 75%, що допоможе зменшити кадровий дефіцит у сфері комунальних послуг. Зміни покликані забезпечити безперебійну роботу таких підприємств в умовах воєнного стану.
Йдеться про фахівців, які забезпечують:
- теплопостачання;
- водопостачання і водовідведення;
- вивезення твердих побутових відходів.
Відтак комунальні підприємства зможуть стабільніше працювати та оперативніше реагувати на аварійні ситуації. Також для таких підприємств пом’якшили вимоги до критеріїв щодо розміру заробітної плати працівників, для яких передбачається бронювання.
- Огляд листа Мінекономіки щодо закупівель за Ukraine Facility з урахуванням змін
- 4 варіанти, якщо не встигли провести закупівлю електроенергії на 2026 рік
- Фіксуємо пошкодження державного/комунального майна/ будівлі для їх подальшого відновлення
- Зміни до порядку купівлі електричної енергії з 2026 року
«Вдалося знайти баланс між необхідністю покриття потреб комунальної інфраструктури та збереженням мобілізаційного потенціалу в умовах повномасштабної війни. Завдяки підвищенню рівня бронювання до 75% ключові працівники зможуть залишатися на своїх посадах, що є критично важливим для безпеки та стабільності громад. На місцях підприємства часто працюють на межі можливостей через кадровий дефіцит. Без досвідчених фахівців, слюсарів, операторів та достатньої кількості ремонтних бригад утримувати мережі в належному стані стає вкрай складно», — зазначив заступник Міністра розвитку громад та територій Костянтин Ковальчук.
Важливо: забезпечення стабільної роботи комунальної інфраструктури є стратегічною необхідністю. В умовах війни важливо підтримувати безперебійну роботу критичних систем життєзабезпечення.
Рішення дозволить громадам:
- ефективніше планувати свою діяльність;
- уникати перебоїв у постачанні води, тепла та інших базових послуг.
Прийняте рішення — це не лише відповідь на чисельні запити місцевих громад та комунальних підприємств, а й важливий крок для довготривалої стабільності житлово-комунального сектору. Завдяки можливості бронювання більшої кількості працівників комунальні служби зможуть ефективно виконувати свої завдання, забезпечуючи комфорт та безпеку громадян навіть в умовах воєнних викликів.
Джерело: офіційний сайт Мінрозвитку
