Штучний інтелект для публічних службовців
📑Наказ для погодження закупівель з Мінцифри
Документ містить практичні пропозиції щодо використання ШІ в органах державної влади та місцевого самоврядування, зокрема:
- штучний інтелект допоможе готувати звіти;
- відповідати на звернення громадян;
- аналізувати законодавство;
- прораховувати наслідки тих чи інших рішень.
Штучний інтелект можна також застосовувати для вирішення проблем громад:
- аналізувати міське планування;
- автоматично відстежувати стан довкілля та безпеки громадян.

☑️отримуйте сповіщення на смартфон про найважливіші новини ☑️спілкуйтеся з колегами☑️будьте в курсі подій
Рекомендації допоможуть публічним службовцям уникнути головних проблем під час роботи із ШІ:
- вигаданих фактів чи дискримінації у відповідях; та
- витоку персональних даних громадян при створенні запиту.
У документі наведений перелік корисних ШІ-інструментів, зокрема для:
- пошуку інформації;
- узагальнення документів;
- аналізу великих масивів даних;
- створення презентацій і зображень.
Як формувати ідеальні запити до ШІ-системи, отримувати якісні відповіді та перевіряти їх на достовірність:
- Сформуйте запит якомога детальніше. Наприклад, від чийого імені має звучати відповідь, додайте бажаний обсяг тексту, зазначте сайт або сторінку в соцмережах, для якої створюєте текст. Точніше спитаєте – якіснішу відповідь отримаєте.
- Якщо ви опрацьовуєте звернення громадян або власні дані, знеособлюйте персональну інформацію: замініть справжні прізвища, імена чи інші конфіденційні дані на вигадані.
- Просіть систему давати відповіді з посиланнями на джерела, щоб потім перевірити їх достовірність.
- Реєструючись у ШІ-системах, використовуйте окрему пошту та уникайте робочої.
Джерело: офіційний сайт Мінцифри