КМУ продовжив термін для перебронювання працівників до 31 березня

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Кабмін 25 лютого дозволив підприємствам, які ще не встигли підтвердити критичність та перебронювати працівників, зробити це до 31 березня

КМУ продовжив термін для перебронювання працівників до 31 березня

ВЕБІНАР: Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику

До цієї дати бронювання працівників таких підприємств залишатимуться чинними.   

Окрім того, як зазначає Мінекономіки, підприємства, які оновили статус критичності, можуть бронювати працівників до 1 квітня без 72-годинної обробки даних, що значно прискорює процес.

«Уряд продовжує перехідний період оновлення статусу критично важливих підприємств до 31 березня, залишаючи поточні рішення про бронювання чинними. Через труднощі, які спричинили російські кібератаки на початку року, ми продовжили можливість як подати документи на оновлення критичності, так і перебронювати співробітників. Для нас важливо, щоб всі, хто потребує додаткового часу, отримали таку можливість. Бронювання – важлива складова ефективної роботи економіки, адже аналітика показує, що статус критичних мають 12% підприємств, але саме вони у 2022-2023 роках принесли 67% доходів всіх підприємств в країні», – зауважила Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Мінекономіки нагадує, що заяву на бронювання працівників можна подати виключно через портал Дія. Тобто керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі.

Увага: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.

Як подати заяву на бронювання працівників через Дію:

  1. Авторизуватися на порталі Дія.
  2. Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
  3. Внести необхідні дані працівників.
  4. Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
  5. Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
  6. Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.

Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності – до 1 року.

Мінекономіки нагадує, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:

  • середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
  • відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.

Третій критерій підприємство може обрати один з таких:

  • сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
  • валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
  • стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
  • важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
  • статус резидента Дія.City;
  • постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.

Як отримати статус критично важливого підприємства:

  1. Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагрополітики тощо).
  2. Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
  3. Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
  4. Отримати офіційне підтвердження.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29809

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8792

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
253

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18968

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді