Увага! З 03.01.2025 діє нова форма ТТН

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Міністерство розвитку громад та територій України оновило форму товарно-транспортної накладної на перевезення вантажів в Україні

Нова форма ТТН

Як заповнити електронні поля ТД

Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ набрав чинності 3 січня 2025 року. 

Товарно-транспортна накладна (ТТН) – єдиний для всіх учасників процесу комерційних перевезень вантажів документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей під час їхнього переміщення. 

Увага! Законодавство визначає обов’язкові реквізити, що мають міститись у товарно-транспортній накладній. Йдеться про:

  • дату та місце складання;
  • вантажовідправника;
  • вантажоодержувача;
  • автомобільного перевізника;
  • відомості про транспортний засіб;
  • пункти завантаження і розвантаження. 

Тож, оновлена форма ТТН доповнює документ обов’язковими реквізитами, зокрема

  • місце складання;
  • відомості про транспортний засіб, а саме довжина/висота/ширина та загальна маса ТЗ з вантажем;
  • пункт навантаження/розвантаження.

Також в полях Вантажовідправник/Автомобільний перевізник/Вантажоодержувач: тепер необхідно вносити не тільки найменування або П.І.Б., але й більш детальну інформацію – код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер та інше.

Увага! Зміни стосуються як паперової, так і електронної форми ТТН. 

Окрім цього, наказом № 1332 було внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, якими запроваджено перелік державних стандартів щодо кріплення вантажу та виключена вимога наявності санітарного паспорта автомобіля.

Таким чином, форму ТТН було приведено у відповідність до Закону «Про автомобільний транспорт». 

Джерело: офіційний сайт Мінрозвитку

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Закуповуємо додаткові роботи чи послуги з поточного ремонту

Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
14098

Формуємо додаток до договору: зразок

Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію
18050

Порядок оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель

Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
15033

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
13040

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді