🔥 Рекомендації Мінекономіки для закупівель електроенергії: свіже роз'яснення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Держзакупівлі»
На сайті Мінекономіки оприлюднено новий лист-роз'яснення № 3323-04/4217-06 від 16.01.2025 року щодо рекомендацій АМКУ

Рекомендації Мінекономіки для закупівель електроенергії: свіже роз'яснення

Рекомендації НКРЕКП для закупівлі електроенергії

Мінекономіки рекомендує опиратися на практику АМКУ під час закупівель електроенергії.

Найчастіше учасники оскаржують вимоги тендерної документації до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.

АМКУ виявляє типові порушення у закупівлях електричної енергії щодо кваліфікаційних критеріїв, які не повинні застосовуються замовником при закупівлі електричної енергії.

За результатами дослідження практики оскарження АМКУ дійшов висновку:

  • надмірні вимоги, що висувають замовники в тендерній документації, значно ускладнюють процес підготовки учасниками процедур закупівель своїх тендерних пропозицій та процес здійснення закупівель в цілому, а також порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
  • замовникам слід керуватись визначеними статтею 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель та, враховуючи предмет закупівлі, положеннями пункту 29 Особливостей.
  • під час встановлення кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників процедур закупівель потрібно пересвідчитись, що такі вимоги не є надмірними та узгоджуються з предметом закупівлі та положеннями законодавства.

Мінекономіки у листі також наголошує на використанні Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Джерело: лист Мінекономіки № 3323-04/4217-06 від 16.01.2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
3827

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
6087

Перелік локалізованих товарів із змінами

Замовник закуповує товари за переліком визначеним Законом № 922 та додатковим переліком визначеним постановою КМУ №782 , виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до цих переліків
2343

Тендер на юридичні послуги

У консультації пояснимо, як правильно провести тендер на закупівлю юридичних послуг. Та надамо приклади умов договору про юридичні послуги на тендер
1565

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді