Частину 3 ст. 693 ЦК пропонують не застосовувати до виконавців договорів з оборонних закупівель

Комітет з питань правової політики рекомендує ВРУ прийняти за основу законопроєкт щодо особливостей застосування окремих норм й гарантування сталого розвитку оборонно-промислового комплексу

Частину 3 ст. 693 ЦК пропонують не застосовувати до виконавців договорів з оборонних закупівель

Додаткова потреба в оборонних закупівлях

У законопроєкті пропонують внести зміни до «Прикінцевих та перехідних положень» ЦК, доповнивши їх новим пунктом, який визначає, що в період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення або скасування до виконавців державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель, які в повному обсязі виконали державний контракт (договір) з оборонних закупівель, в разі документального підтвердження виконавцем цільового використання коштів попередньої оплати не застосовують норми частини 3 статті 693 ЦК.

Положення нового пункту пропонують застосовувати до державних контрактів (договорів) на постачання:

  • товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони;
  • інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України, які:
  • укладали за неконкурентною процедурою закупівель; або
  • укладали без проведення процедур закупівель, визначених законодавством; та/або
  • виконували під час дії правового режиму воєнного стану.

Тимчасове звільнення оборонних підприємств від нарахування процентів за використання коштів попередньої оплати має зменшити фінансове навантаження на ці підприємства та дати змогу спрямувати більше ресурсів на виконання державних оборонних замовлень.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Тетяна Мішта

Статті за темою

Усі статті за темою

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2676

Державний замовник у сфері оборони

Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
316

Товари оборонного призначення

Для забезпечення потреб сектору безпеки й оборони державні замовники у сфері оборони, служби державного замовника, військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважені державним замовником, проводять оборонні закупівлі, у т. ч. закуповують товари оборонного призначення. Розглянемо детальніше які ж це товари, коли вони не вважатимуться такими та коли операції з постачання товарів оборонного призначення звільнятимуть від оподаткування ПДВ
540

Що таке спрощена закупівля

Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
3987

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді