❗️ НАДС шукає фахівця на посаду завідувача Сектору публічних закупівель

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
шеф-редактор Експертус Держзакупівлі, Київ
Вакансія у НАДС: оголошено про набір на посаду завідувача Сектору публічних закупівель

НАДС шукає фахівця на посаду завідувача Сектору публічних закупівель

Навчання з публічних закупівель 2025

Що пропонує НАДС:

  • роботу в одному з провідних державних органів України;
  • колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
  • стабільні та прозорі умови оплати праці;
  • професійний розвиток та навчання;
  • офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу (вул. Прорізна, 15), комфортні умови роботи.

Завдання, які очікують на завідувача Сектору:

  • забезпечення організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»;
  • організація та проведення процедур закупівель в інтересах НАДС на засадах об’єктивності та неупередженості;
  • збір та узагальнення потреб НАДС щодо закупівель товарів, робіт і послуг;
  • планування закупівель на підставі наявної потреби, формування та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього в електронній системі закупівель;
  • здійснення вибору процедури закупівлі та проведення процедури закупівель/спрощених закупівель;
  • здійснення закупівель з електронних каталогів в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
  • забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі (спрощеної закупівлі);
  • забезпечення складання, затвердження та зберігання документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»;
  • забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», безоплатно через авторизований електронний майданчик за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • одержання скан-копій договорів про закупівлю, інформації про дострокове або повне виконання договорів від структурних підрозділів НАДС та оприлюднення їх в електронній системі закупівель.

Ви підходите НАДС, якщо:

  • маєте необхідні знання та досвід у сфері закупівель;
  • комунікативні та ініціативні.

Обов’язкові вимоги

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче ступеня магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 37942, 00 грн;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

НАДС чекає на резюме кандидатів до 23 січня 2025 року включно на електронну адресу [email protected].

За результатами опрацювання резюме, НАДС відбере ті, які відповідатимуть їхньому запиту, та запросить відібраних кандидатів на співбесіду. У разі виникнення запитань НАДС рекомендує звертатися до Оксани Савченко за тел. (044) 256-00-40.

Джерело: офіційний сайт НАДС

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Закуповуємо додаткові роботи чи послуги з поточного ремонту

Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
14099

Формуємо додаток до договору: зразок

Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію
18051

Порядок оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель

Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
15035

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
13041

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15414

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді