У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

За останні шість місяців в електронному каталозі Prozorro Market для придбання стали доступними майже понад 12,5 тис., які можуть задовольнити потреба військових частин для виконання ними різноманітних завдань

У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Онлайн-навчання для учасників торгів

Такий проміжний результат спільної роботи з ДУ Професійні закупівлі та ДП «Українські спеціалізовані системи» в межах реалізації ініціативи з розширення номенклатури електронного каталогу у Prozorro Market для військових.

Про це розповів експерт Проєкту реформ оборонних закупівель Олександр Дем’яненко під час ІІ Форуму військових закупівельників презентуючи дослідження  «Prozorro Market: прогрес у межах «Проєкту 100», нові позиції в каталозі товарів, аналітика».

Наразі електронний каталог наповнений наступними товарами для військових:

  • Дрони:
  • БПЛА – 250 товарів;
  • окуляри FPV – 18 товарів;
  • пульти дистанційного керування – 19 товарів;
  • «Очі»:
  • тепловізори – 27 товарів;
  • ПНБ – 15 товарів;
  • прожектори пошукові – 61 товар;
  • Захист:
  • навушники спеціальні (з активним шумозаглушенням) – 33 товарів;
  • протигази – 6 товарів;
  • Шини:
  • для легкових автомобілів – 10 тис. товарів;
  • для вантажівок та автобусів –  1, 7 тис. товарів;
  • для с/г та лісозаготівельної техніки – 524 товари;
  • Рації:
  • радіостанції портативні та ретранслятори – 27 товарів;
  • акумулятори – 78 товарів.

За словами експерта Проєкту реформи оборонних закупівель, серед головних переваг закупівлі через Prozorro Market – зниження ціни завдяки конкуренції.

Так, конкуренція серед закупівель замовників в сфері оборони в 2024 році складає:

  • за відкритими торгами –  2,06 учасника на закупівлю, середня економія – 6,72%;
  • за спрощеними закупівлями – 2,54 учасника на закупівлю, середня економія – 13,6;
  • за запитом цін пропозицій у Prozorro Market – 3,89 учасника на закупівлю, середня економія – 14,88%.

Крім того, серед переваг використання Prozorro Market – швидкість закупівлі (3-10 днів), зниження трудових і часових витрат (16 годин – запити формуються за готовими технічними вимогами, що значно спрощує процес закупівлі).

Також експерт розповів, що наглядним прикладом ефективності використання  Prozorro Market є закупівлі через каталог безпілотників.

«За 10 місяців 2024 року через електронний каталог Prozorro Market проведено 1 500 закупівель БПЛА на загальну суму 2 343 млн. грн. Економія склала 166 млн. грн», – зазначив Олександр Демʼяненко.

Джерело: офіційний сайт Армія PRO

Статті за темою

Усі статті за темою

Як подати скаргу до Антимонопольного комітету

Учасники закупівель мають знати порядок розгляду скарг у сфері публічних закупівель, для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Як відбувається оскарження публічних закупівель — розглянемо у статті
5223

Тендерна пропозиція: зразок

Учасники подають тендерну пропозицію в електронній формі. Пояснимо, як подати тендерну пропозицію через електронну систему закупівель
1744

Учасники публічних закупівель

Збираєтеся взяти участь у закупівлі? Врахуйте нюанси, які встановлює закупівельне законодавство. Пояснимо, які є обмеження для учасників процедури закупівель та хто може представляти інтереси під час участі
1096

Відкликання тендерної пропозиції

Учасник подав тендерну пропозицію і передумав брати участь у закупівлі. При цьому ним було сплачено кошти за участь у процедурі закупівлі. Розглянемо чи може він відкликати свою тендерну пропозицію та повернути кошти?
1813

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді