У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

За останні шість місяців в електронному каталозі Prozorro Market для придбання стали доступними майже понад 12,5 тис., які можуть задовольнити потреба військових частин для виконання ними різноманітних завдань

У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Онлайн-навчання для учасників торгів

Такий проміжний результат спільної роботи з ДУ Професійні закупівлі та ДП «Українські спеціалізовані системи» в межах реалізації ініціативи з розширення номенклатури електронного каталогу у Prozorro Market для військових.

Про це розповів експерт Проєкту реформ оборонних закупівель Олександр Дем’яненко під час ІІ Форуму військових закупівельників презентуючи дослідження  «Prozorro Market: прогрес у межах «Проєкту 100», нові позиції в каталозі товарів, аналітика».

Наразі електронний каталог наповнений наступними товарами для військових:

  • Дрони:
  • БПЛА – 250 товарів;
  • окуляри FPV – 18 товарів;
  • пульти дистанційного керування – 19 товарів;
  • «Очі»:
  • тепловізори – 27 товарів;
  • ПНБ – 15 товарів;
  • прожектори пошукові – 61 товар;
  • Захист:
  • навушники спеціальні (з активним шумозаглушенням) – 33 товарів;
  • протигази – 6 товарів;
  • Шини:
  • для легкових автомобілів – 10 тис. товарів;
  • для вантажівок та автобусів –  1, 7 тис. товарів;
  • для с/г та лісозаготівельної техніки – 524 товари;
  • Рації:
  • радіостанції портативні та ретранслятори – 27 товарів;
  • акумулятори – 78 товарів.

За словами експерта Проєкту реформи оборонних закупівель, серед головних переваг закупівлі через Prozorro Market – зниження ціни завдяки конкуренції.

Так, конкуренція серед закупівель замовників в сфері оборони в 2024 році складає:

  • за відкритими торгами –  2,06 учасника на закупівлю, середня економія – 6,72%;
  • за спрощеними закупівлями – 2,54 учасника на закупівлю, середня економія – 13,6;
  • за запитом цін пропозицій у Prozorro Market – 3,89 учасника на закупівлю, середня економія – 14,88%.

Крім того, серед переваг використання Prozorro Market – швидкість закупівлі (3-10 днів), зниження трудових і часових витрат (16 годин – запити формуються за готовими технічними вимогами, що значно спрощує процес закупівлі).

Також експерт розповів, що наглядним прикладом ефективності використання  Prozorro Market є закупівлі через каталог безпілотників.

«За 10 місяців 2024 року через електронний каталог Prozorro Market проведено 1 500 закупівель БПЛА на загальну суму 2 343 млн. грн. Економія склала 166 млн. грн», – зазначив Олександр Демʼяненко.

Джерело: офіційний сайт Армія PRO

додаток

image22

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькуляція собівартості товару для підтвердження ступеня локалізації

Калькуляція собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України). Знадобиться у закупівлі локалізованих товарів
3529

Довідка про кінцевого бенефіціарного власника: зразок

Під час відкритих торгів замовник перевіряє інформацію про кінцевого бенефіціарного власника учасника, щоб перевірити наявність підстав для відхилення його тендерної пропозиції. Розглянемо, як з’ясувати цю інформацію та що робити, якщо реєстри не працюють
19582

Лист-відгук про виконання договору: ЗРАЗОК

Коли замовник встановлює кваліфкритерій — підтвердження виконання аналогічного договору, важливо не дискримінувати учасника. У статті — застороги щодо умов тендерної документації та зразок листа-відгука про виконання договору про закупівлю
21337

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді