У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

За останні шість місяців в електронному каталозі Prozorro Market для придбання стали доступними майже понад 12,5 тис., які можуть задовольнити потреба військових частин для виконання ними різноманітних завдань

У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Онлайн-навчання для учасників торгів

Такий проміжний результат спільної роботи з ДУ Професійні закупівлі та ДП «Українські спеціалізовані системи» в межах реалізації ініціативи з розширення номенклатури електронного каталогу у Prozorro Market для військових.

Про це розповів експерт Проєкту реформ оборонних закупівель Олександр Дем’яненко під час ІІ Форуму військових закупівельників презентуючи дослідження  «Prozorro Market: прогрес у межах «Проєкту 100», нові позиції в каталозі товарів, аналітика».

Наразі електронний каталог наповнений наступними товарами для військових:

  • Дрони:
  • БПЛА – 250 товарів;
  • окуляри FPV – 18 товарів;
  • пульти дистанційного керування – 19 товарів;
  • «Очі»:
  • тепловізори – 27 товарів;
  • ПНБ – 15 товарів;
  • прожектори пошукові – 61 товар;
  • Захист:
  • навушники спеціальні (з активним шумозаглушенням) – 33 товарів;
  • протигази – 6 товарів;
  • Шини:
  • для легкових автомобілів – 10 тис. товарів;
  • для вантажівок та автобусів –  1, 7 тис. товарів;
  • для с/г та лісозаготівельної техніки – 524 товари;
  • Рації:
  • радіостанції портативні та ретранслятори – 27 товарів;
  • акумулятори – 78 товарів.

За словами експерта Проєкту реформи оборонних закупівель, серед головних переваг закупівлі через Prozorro Market – зниження ціни завдяки конкуренції.

Так, конкуренція серед закупівель замовників в сфері оборони в 2024 році складає:

  • за відкритими торгами –  2,06 учасника на закупівлю, середня економія – 6,72%;
  • за спрощеними закупівлями – 2,54 учасника на закупівлю, середня економія – 13,6;
  • за запитом цін пропозицій у Prozorro Market – 3,89 учасника на закупівлю, середня економія – 14,88%.

Крім того, серед переваг використання Prozorro Market – швидкість закупівлі (3-10 днів), зниження трудових і часових витрат (16 годин – запити формуються за готовими технічними вимогами, що значно спрощує процес закупівлі).

Також експерт розповів, що наглядним прикладом ефективності використання  Prozorro Market є закупівлі через каталог безпілотників.

«За 10 місяців 2024 року через електронний каталог Prozorro Market проведено 1 500 закупівель БПЛА на загальну суму 2 343 млн. грн. Економія склала 166 млн. грн», – зазначив Олександр Демʼяненко.

Джерело: офіційний сайт Армія PRO

Статті за темою

Усі статті за темою

Вартість участі у закупівлі

Участь у публічних закупівлях пов'язана з різними витратами, які можуть виявитися значущими для учасників. У цій статті ми розглянемо, які витрати можуть понести учасники, включаючи вартість подання тендерної пропозиції та вартість оскарження в АМКУ. Розуміння цих факторів допоможе більш точно оцінювати свої можливості та готуватись до тендерних процедур з максимальною ефективністю
1422

Скарга в Антимонопольний комітет — зразок

Не витрачайте час на складання документів. Скачайте зразки скарг до антимонопольного комітету та дізнайтеся, як заповнити електронні поля для подачі скарги
781

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді