У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

За останні шість місяців в електронному каталозі Prozorro Market для придбання стали доступними майже понад 12,5 тис., які можуть задовольнити потреба військових частин для виконання ними різноманітних завдань

У Prozorro Market вже понад 12,5 тисяч товарів, що можуть задовольнити потреби військових

Онлайн-навчання для учасників торгів

Такий проміжний результат спільної роботи з ДУ Професійні закупівлі та ДП «Українські спеціалізовані системи» в межах реалізації ініціативи з розширення номенклатури електронного каталогу у Prozorro Market для військових.

Про це розповів експерт Проєкту реформ оборонних закупівель Олександр Дем’яненко під час ІІ Форуму військових закупівельників презентуючи дослідження  «Prozorro Market: прогрес у межах «Проєкту 100», нові позиції в каталозі товарів, аналітика».

Наразі електронний каталог наповнений наступними товарами для військових:

  • Дрони:
  • БПЛА – 250 товарів;
  • окуляри FPV – 18 товарів;
  • пульти дистанційного керування – 19 товарів;
  • «Очі»:
  • тепловізори – 27 товарів;
  • ПНБ – 15 товарів;
  • прожектори пошукові – 61 товар;
  • Захист:
  • навушники спеціальні (з активним шумозаглушенням) – 33 товарів;
  • протигази – 6 товарів;
  • Шини:
  • для легкових автомобілів – 10 тис. товарів;
  • для вантажівок та автобусів –  1, 7 тис. товарів;
  • для с/г та лісозаготівельної техніки – 524 товари;
  • Рації:
  • радіостанції портативні та ретранслятори – 27 товарів;
  • акумулятори – 78 товарів.

За словами експерта Проєкту реформи оборонних закупівель, серед головних переваг закупівлі через Prozorro Market – зниження ціни завдяки конкуренції.

Так, конкуренція серед закупівель замовників в сфері оборони в 2024 році складає:

  • за відкритими торгами –  2,06 учасника на закупівлю, середня економія – 6,72%;
  • за спрощеними закупівлями – 2,54 учасника на закупівлю, середня економія – 13,6;
  • за запитом цін пропозицій у Prozorro Market – 3,89 учасника на закупівлю, середня економія – 14,88%.

Крім того, серед переваг використання Prozorro Market – швидкість закупівлі (3-10 днів), зниження трудових і часових витрат (16 годин – запити формуються за готовими технічними вимогами, що значно спрощує процес закупівлі).

Також експерт розповів, що наглядним прикладом ефективності використання  Prozorro Market є закупівлі через каталог безпілотників.

«За 10 місяців 2024 року через електронний каталог Prozorro Market проведено 1 500 закупівель БПЛА на загальну суму 2 343 млн. грн. Економія склала 166 млн. грн», – зазначив Олександр Демʼяненко.

Джерело: офіційний сайт Армія PRO

Статті за темою

Усі статті за темою

Вартість участі у закупівлі

Участь у публічних закупівлях пов'язана з різними витратами, які можуть виявитися значущими для учасників. У цій статті ми розглянемо, які витрати можуть понести учасники, включаючи вартість подання тендерної пропозиції та вартість оскарження в АМКУ. Розуміння цих факторів допоможе більш точно оцінювати свої можливості та готуватись до тендерних процедур з максимальною ефективністю
1113

Скарга в Антимонопольний комітет — зразок

Не витрачайте час на складання документів. Скачайте зразки скарг до антимонопольного комітету та дізнайтеся, як заповнити електронні поля для подачі скарги
182

Як подати скаргу до Антимонопольного комітету

Учасники закупівель мають знати порядок розгляду скарг у сфері публічних закупівель, для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Як відбувається оскарження публічних закупівель — розглянемо у статті
6152

Тендерна пропозиція: зразок

Учасники подають тендерну пропозицію в електронній формі. Пояснимо, як подати тендерну пропозицію через електронну систему закупівель
2127

Учасники публічних закупівель

Збираєтеся взяти участь у закупівлі? Врахуйте нюанси, які встановлює закупівельне законодавство. Пояснимо, які є обмеження для учасників процедури закупівель та хто може представляти інтереси під час участі
1286

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді