Уряд пропонує зробити суворішими вимоги до інформації про харчові продукти

Уряд підтримав законопроєкт, який встановлює додаткові вимоги до маркування і реалізації харчової продукції та удосконалює законодавство в харчовій сфері.

☝️ Закупівля послуг з харчування: які документи вимагати від учасника

Уряд пропонує зробити суворішими вимоги до інформації про харчові продукти

Серед запропонованих нововведень:
  • нові визначення, як-от: «фальсифікований харчовий продукт», «харчове шахрайство», «веганський харчових продукт», «вегетаріанський харчовий продукт», «імітаційний харчовий продукт», «ремісничий харчовий продукт», «представлення харчового продукту»;
  • нові норми, що спрямовані на боротьбу з фальсифікацією харчових продуктів на споживчому ринку України;
  • зміни в положеннях, що унормовують діяльність операторів ринку, яка пов’язана з виробництвом та/або введенням в обіг харчових продуктів тваринного походження;
  • внесення до Переліку об’єктів санітарних заходів харчових добавок, ароматизаторів, харчових ензим, вод природніх мінеральних, твердження про поживну цінність, твердження про користь для здоров’я;
  • перевірки уповноважених осіб, уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій з боку компетентного органу;
  • посилені вимоги безпосереднього допуску до виробництва харчових продуктів персоналу, який має медичні протипоказання;
  • посилена відповідальність за порушення вимог харчового законодавства.
В Уряді передбачають, що нововведення допоможуть запобігти недобросовісній конкуренції в галузі виробництва харчової продукції, забезпечать належну простежуваність продуктів харчування, гармонізують національне законодавство з європейським.

Джерело: Єдиний вебпортал органів виконавчої влади


УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Локалізовані товари: перелік

Замовник закуповує товари, перелік яких визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцевих положень» Закону № 922, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до переліку
1568

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
1396

Тверда чи динамічна договірна ціна за Настановами

При проведенні тендера замовник повинен визначити вид ціни ще в проекті договору. При цьому він може зазначити, що тверда чи динамічна ціна, вирішиться при переговорах з учасником, якого буде обрано переможцем, на стадії підписання договору
5991

Закупівля програмного забезпечення

Програмне забезпечення це товар чи послуга питання одвічне, адже різні нормативні документи трактують по різному. Що врахувати для закупівлі програмного забезпечення — роз'яснюємо у статті
5426

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді