Кабмін затвердив порядок оцінки ефективності державних компаній

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка визначає порядок оцінки досягнення державними компаніями поставлених цілей, визначених у листі очікувань власника. Міністерство економіки розробило постанову для виконання норм Закону № 3587-IX, що вдосконалює корпоративне управління

Кабмін затвердив порядок оцінки ефективності державних компаній

ВЕБІНАР. Погодження закупівель з Мінцифри: враховуємо зміни

Новий порядок оцінки спрямований на посилення контролю за ефективністю роботи держкомпаній. Він базується на листі очікувань власника, де чітко прописані цілі та очікувані результати діяльності підприємства.

Згідно з новим порядком, оцінка проводиться на основі щорічного звіту, який держкомпанії подають суб'єкту управління (Мінекономіки, відповідному міністерству або Кабінету Міністрів, тощо). Звіт має містити інформацію про досягнення цілей, визначених у листі очікувань власника.

Оцінка здійснюється за бальною системою і враховує виконання ключових показників ефективності (фінансові результати, виконання стратегічних планів тощо), які чітко визначені у листі очікувань.

За результатами оцінки діяльність компанії може бути визнана:

  • ефективною;
  • задовільною;
  • незадовільною.

Результати оцінки враховуються при прийнятті управлінських рішень, зокрема, щодо керівництва компанії. Очікується, що новий порядок сприятиме підвищенню прозорості та підзвітності державних компаній, а також покращить корпоративне управління.

Довідково

Листи очікування – новий документ у системі планування, який запроваджує закон, що вдосконалює корпоративне управління. Це інструмент, через який держава визначає конкретні цілі для компаній – очікування щодо прибутковості, ліквідності та інших показників.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44221

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7746

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді