Кабмін затвердив порядок оцінки ефективності державних компаній

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка визначає порядок оцінки досягнення державними компаніями поставлених цілей, визначених у листі очікувань власника. Міністерство економіки розробило постанову для виконання норм Закону № 3587-IX, що вдосконалює корпоративне управління

Кабмін затвердив порядок оцінки ефективності державних компаній

Погодження закупівель за Національною програмою з інформатизації

Новий порядок оцінки спрямований на посилення контролю за ефективністю роботи держкомпаній. Він базується на листі очікувань власника, де чітко прописані цілі та очікувані результати діяльності підприємства.

Згідно з новим порядком, оцінка проводиться на основі щорічного звіту, який держкомпанії подають суб'єкту управління (Мінекономіки, відповідному міністерству або Кабінету Міністрів, тощо). Звіт має містити інформацію про досягнення цілей, визначених у листі очікувань власника.

Оцінка здійснюється за бальною системою і враховує виконання ключових показників ефективності (фінансові результати, виконання стратегічних планів тощо), які чітко визначені у листі очікувань.

За результатами оцінки діяльність компанії може бути визнана:

  • ефективною;
  • задовільною;
  • незадовільною.

Результати оцінки враховуються при прийнятті управлінських рішень, зокрема, щодо керівництва компанії. Очікується, що новий порядок сприятиме підвищенню прозорості та підзвітності державних компаній, а також покращить корпоративне управління.

Довідково

Листи очікування – новий документ у системі планування, який запроваджує закон, що вдосконалює корпоративне управління. Це інструмент, через який держава визначає конкретні цілі для компаній – очікування щодо прибутковості, ліквідності та інших показників.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30048

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8845

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
299

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19122

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді