КМУ вніс зміни у додаток «Перелік кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету» до постанови КМУ від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету»

Перерозподіляємо видатки між КЕКВ без порушень
Внесено, на виконання пункту 3 розділу II ЗУ № 3683-IX «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України та деяких інших законів України у звʼязку з прийняттям Закону України «Про особливості припинення державних підприємств за рішенням Фонду державного майна України», зміни у додаток «Перелік кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету» до постанови КМУ від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету».
Виключено у позиції «ДПС» код «Надходження сум реструктуризованої заборгованості зі сплати державного мита», як такий, що втратив актуальність через відсутність надходжень до бюджету, та доповнено кодом «Орендна плата за земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, передані в оренду відповідно до статті 120-1 Земельного кодексу України».
Виключено з позиції «Мінекономіки» код «Кошти за реєстрацію представництв іноземних субʼєктів господарської діяльності» та закріплено його в позиції «Мінʼюст».
Доповнено позицію «Фонд державного майна» кодом «Кошти отримані від реалізації майна державних унітарних підприємств відповідно до Закону України «Про особливості припинення державних підприємств за рішенням Фонду державного майна України».
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
Закон про прозоре будівництво зобов'язує замовників публікувати документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Скачайте зразок оформлення таких документів
Договори, фінансові зобов’язання в яких виконуються за рахунок бюджетних коштів, відрізняються від звичайних господарських договорів не лише наявністю відповідних процедур, що передують укладанню, але й порядком оплати виконаних господарських зобов’язань. Розглянемо основні умови, дотримання яких дозволить знизити ризики непорозуміння з Державною казначейською службою України та відповідно убезпечить від штучної затримки платежів за виконані договірні зобов’язання
Інформацію про предмет закупівлі медвиробу в електронній системі зазначають за його кодом та назвою відповідно до національного класифікатора НК 031:2024 «Класифікатор медичних виробів». Тож скачайте класифікатор, щоб завжди мати його під рукою
У консультації розглянемо, як уповноваженій особі передавати документи щодо своїх виконаних завдань (справи) іншій особі