Хто та коли перевірятиме факт подання е-декларацій

НАЗК затвердило новий Порядок перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій (далі — Порядок).

Чи зможуть уповноважені особи перескладати тести

Хто та коли перевірятиме факт подання е-декларацій

Факт подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларація), перевірятиме:

  • уповноважений підрозділ/уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції;
  • інший структурний підрозділ відповідного органу, визначений керівником — у разі, якщо закон не передбачає утворення такого підрозділу/особи.

Факт подання суб’єктами декларування е-декларацій перевірятимуть у строки:

  • для щорічних е-декларацій, зокрема після припинення діяльності/після звільнення, — протягом 10 робочих днів з граничної дати подання цих е-декларацій;
  • е-декларацій при звільненні — протягом 10 робочих днів після спливу строку в 30 календарних днів з дня припинення суб’єктом декларування діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

У додатках до Порядку наведено форми Повідомлення НАЗК про факт неподання чи несвоєчасного подання е-декларації та Повідомлення про факт неподання е-декларації.

Джерело: наказ НАЗК «Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій» від 20.08.2021 № 539/21



УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
205

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2458

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1204

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
95

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді