БЕБ у місті Києві завершило досудове розслідування відносно керівника держустанови та директора приватного підприємства, через дії яких державна медична установа зазнала 7,7 млн грн збитків під час закупівлі тестів на гепатит
Закупівлі ліків та медвиробів за Особливостями
Слідством встановлено, що керівник державного закладу, що надає медпослуги засудженим та особам взятим під варту, неналежно організував роботу установи під час проведення публічної закупівлі медичних товарів. Як наслідок, очікувана вартість товарів була визначена неправильно.
Своєю чергою директор компанії-постачальника послуг підробив документи щодо досвіду виконання аналогічних робіт та подав їх для участі в тендері. Надалі він організував продаж держустанові швидких тестів для визначення гепатиту В та С за завищеною на 330% та 550% вартістю. Після отримання коштів на рахунок товариства підозрюваний перерахував їх на підконтрольні компанії.
Таким чином державна медична установа зазнала 7,7 млн грн збитків.
Досудове розслідування завершено, до суду скеровано обвинувальний акт за ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 209 Кримінального кодексу України. Директор компанії-постачальника знаходиться під вартою. Оперативний супровід здійснювали співробітники Головного управління СБУ у м. Києві та Київській області. Процесуальне керівництво – прокурори Офісу Генерального прокурора.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби