Врегульовано повноваження ЦОВВ щодо формування та реалізації держполітики у сфері енергоефективності

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Закон України № 3764-IX від 4 червня 2024 року врегульовує повноваження центральних органів виконавчої влади у сфері забезпечення енергетичної ефективності

Врегульовано повноваження ЦОВВ щодо формування та реалізації держполітики у сфері енергоефективності

Зміна ціни в договорі про закупівлю електроенергії

Набрав чинності Закон України № 3764-IX від 4 червня 2024 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання повноважень центральних органів виконавчої влади у сфері забезпечення енергетичної ефективності».

Законом вносяться зміни до деяких законів України для оптимізації системи центральних органів виконавчої влади, які забезпечують формування та реалізацію державної політики у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, а також удосконалюються окремі положення законів України.

Серед ключових новел Закону:

  • уточнюються положення щодо розроблення місцевих енергетичних планів;
  • оптимізуються положення щодо енергетичних аудитів та сертифікації енергетичної ефективності;
  • оновлюються положення щодо створення, діяльності і функцій саморегулівних організацій у сфері енергоефективності тощо.

Закон сприятиме підвищенню енергетичної ефективності, економії енергоресурсів і коштів, а також зменшенню енергетичної залежності України, що позитивно вплине на економіку та декарбонізацію держави.

Джерело: офіційний сайт Мінінфраструктури

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29552

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8754

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
209

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18857

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді