На Київщині упереджено розтрату майже 3,5 млн гривень на будівництві укриття для ліцею

БЕБ у Київській області упередило розтрату майже 3,5 млн грн з місцевого бюджету під час проведення тендерної закупівлі на будівництво укриття

На Київщині упереджено розтрату майже 3,5 млн гривень на будівництві укриття для ліцею

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

За результатами інформаційної-аналітичної роботи працівники Територіального управління встановили, що службові особи одного з органів місцевого самоврядування у Київській області оголосили тендер на проведення будівництва захисної споруди для цивільних. Посадовці збирались витратити на це понад 23 млн гривень.

Фахівці Бюро проаналізували ринкові ціни та з’ясували, що відпускні ціни на окремі будівельні матеріали, які зазначені в кошторисі, завищені. Аналітики БЕБ направили лист органу місцевого самоврядування з рекомендаціями переглянути рішення про закупівлю відповідних послуг. В результаті замовник взяв до уваги рекомендації аналітиків та ухвалив рішення про зниження вартості закупівлі. Таким чином співробітники БЕБ упередили розтрату майже 3,5 млн грн з місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5731

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді