ВЕБІНАР. Як оборонному замовнику правильно провести спрощену закупівлю
Як відомо, законопроєкт № 9559-д пропонує дозволити органам місцевого самоврядування надавати фінансову та матеріальну підтримку сектору безпеки і оборони у період дії воєнного стану. Раніше автори законопроєкту зазначали, що ця норма діє на всі закупівлі для сектору безпеки і оборони, які органи місцевого самоврядування здійснили починаючи з 24 лютого 2022 року.
«Верховна Рада щойно розблокувала мільярди гривень на Сили Оборони і дозволила «донатити» з місцевих бюджетів. Відтепер місцеві ради зможуть легально закуповувати дрони, аптечки, пікапи, запчастини до автомобілів, і все те, що можна придбати на запит від військових частин. Крім того, за погодженням із Міноборони, місцеві ради, наприклад, у прифронтових чи прикордонних зонах зможуть фінансувати створення фортифікацій та інших захисних споруд», - написав народний депутат Роман Лозинський.
Про те, що відтепер вреугльоване питання всебічної підтримку Збройних Сил (крім закупівлі зброї та боєприпасів) з боку громад повідомив також народний депутат Віталій Безгін.
«Прибрано всі неузгодженості в законодавстві щодо голів громад, що стали начальниками військових адміністрацій населених пунктів. Фінальна редакція «зусиллями» окремих міських голів та окремої асоціації не містить опцій щодо дистанційних засідань для органів місцевого самоврядування. Далі це не справа парламенту, а справа винятково внутрішньої дискусії самих очільників ОМСів», - написав Віталій Безгін.
Джерело: офіційний сайт Децентралізація