Кабмін затвердив Порядок функціонування державної системи моніторингу довкілля та її підсистем

Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
Затверджено, на виконання Закону України від 20.03.2023 № 2973-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо державної системи моніторингу довкілля, інформації про стан довкілля (екологічної інформації) та інформаційного забезпечення управління у сфері довкілля», Порядок функціонування державної системи моніторингу довкілля та її підсистем, який:
- визначає державну систему моніторингу довкілля та підсистеми державної системи моніторингу довкілля;
- окреслює засади створення та функціонування державної системи моніторингу довкілля та її підсистем, а також інтеграції моніторингових даних та інформації в рамках автоматизованих інформаційних систем;
- встановлює цілі державної системи моніторингу довкілля та її підсистем, основні завдання суб’єктів державної системи моніторингу довкілля;
- окреслює організацію і функціонування державної системи моніторингу довкілля та її підсистем;
- встановлює режими функціонування державної системи моніторингу довкілля та її підсистем;
- передбачає взаємовідносини та інформаційну взаємодію між суб’єктами державної системи моніторингу довкілля та суб’єктами інших систем моніторингу.
Визнано такою, що втратила чинність, постанову КМУ від 30.03.1998 № 391 «Про затвердження Положення про державну систему моніторингу довкілля».
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі