БЕБ упередило неефективне використання 2,2 млн грн держкоштів на реконструкції ліфтів

Аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області під час аналізу тендерів регіону виявили порушення законодавства про публічні закупівлі.

БЕБ упередило неефективне використання 2,2 млн грн держкоштів на реконструкції ліфтів

Перевірка та моніторинг закупівель

Одна з міських рад області планувала здійснити реконструкцію ліфтів у житловому будинку. Фахівці Територіального управління проаналізували документацію подану єдиним учасником та встановили, що у підприємства була відсутня достатня матеріально-технічна база та кваліфіковані працівники для виконання повного обсягу робіт. Крім того, згадана компанія не відповідала вимогам тендерної документації щодо фінансової спроможності.

З метою не допущення порушень аналітики БЕБ направили замовнику лист з обґрунтованою пропозицією перевірити дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду документації учасника закупівлі. В результаті замовник відхилив пропозицію учасника та скасував тендер. Завдяки виявленим порушенням аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області упередили неефективне використання 2,2 млн грн держкоштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44223

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді