❗️Зміни до Порядку визначення предмета закупівлі

Мінекономіки внесло зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708) — наказом Мінекономіки від 14.05.2024 № 12570 (далі — Наказ № 12570).

Як визначати предмет закупівлі для окремих послуг після змін

Скачайте Єдиний закупівельний словник 021:2015

Наказ № 12570 набере чинності з дня його офіційного опублікування. На сьогодні Наказ № 12570 офіційно не опублікований. Мінекономіки змінами коригує правила, за якими замовники мають визначати предмет закупівлі окремих послуг.

По-перше, вилучили пункт, що врегульовував визначення предмета закупівлі для послуг з виконання науково-технічних робіт. А саме:

4. Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822.

У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, замовник визначає різні теми науково-технічних робіт як окремі лоти.

Пункт 4 розділу II Порядку № 708

Цією зміною Мінекономіки приводить у відповідність положення Порядку № 708 до чинного законодавства. Адже Державний класифікатор видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 на початку поточного року втратив чинність. Зважте, що ця зміна впливає на нумерацію пунктів розділу II Порядку № 708 – пункти 5–25 вважатимуть, відповідно, пунктами 4–24.

По-друге, змінили редакцію пункту 12 Порядку № 708, яка встановлюватиме нові правила визначення предмета закупівлі послуг для безоплатної вторинної правничої допомоги, перекладу та послуг з медіації.

12. Визначення предмета закупівлі послуг:

  1. безоплатної вторинної правничої допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб'єкта права на безоплатну вторинну правничу допомогу;
  2. перекладу, що надаються перекладачами, залученими центрами з надання безоплатної правничої допомоги, для забезпечення надання безоплатної вторинної правничої допомоги, здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб'єкта права на безоплатну вторинну правничу допомогу;
  3. з медіації, що надаються медіаторами, включеними до Реєстру медіаторів, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо за кожним дорученням центру з надання безоплатної правничої допомоги для надання послуг з медіації.

Пункт 12 Порядку № 708 у новій редакції

Зважте: з огляду на зміни Порядок № 708 не міститиме окремих правил для визначення предмета закупівлі товарів і послуг для виконання державної програми досліджень в Антарктиці. Вилучена редакція пункту 12 встановлювала:

12. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для забезпечення реалізації пункту 21 завдань і заходів з виконання Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, що є додатком 2 до Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 1002 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2021 року № 32), здійснюється комплексно за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг.

Пункт 12 Порядку № 708 у старій редакції

Джерело: наказ Мінекономіки «Про внесення змін до розділу II Порядку визначення предмета закупівлі» від 14.05.2024 № 12570

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Товари оборонного призначення

Для забезпечення потреб сектору безпеки й оборони державні замовники у сфері оборони, служби державного замовника, військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважені державним замовником, проводять оборонні закупівлі, у т. ч. закуповують товари оборонного призначення. Розглянемо детальніше які ж це товари, коли вони не вважатимуться такими та коли операції з постачання товарів оборонного призначення звільнятимуть від оподаткування ПДВ
391

Закупівля природного газу

Щоб отримати газ вчасно та безперебійно, скористайтеся порадами експерта для закупівлі газу на наступний рік. Пам’ятайте, що закупівля газу є конкурентною, а його ціна нестабільною, а це ускладнює проведення закупівлі
10296

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1179

Код CPV

Якщо розгубилися від вимоги надати CPV-код предмета закупівлі, не варто. Дізнайтеся, що мають на увазі, вживаючи термін «CPV-класифікатор», та як легко знайти код CPV.
8173

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді