❗️Зміни до Порядку визначення предмета закупівлі

Мінекономіки внесло зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708) — наказом Мінекономіки від 14.05.2024 № 12570 (далі — Наказ № 12570).

Як визначати предмет закупівлі для окремих послуг після змін

Скачайте Єдиний закупівельний словник 021:2015

Наказ № 12570 набере чинності з дня його офіційного опублікування. На сьогодні Наказ № 12570 офіційно не опублікований. Мінекономіки змінами коригує правила, за якими замовники мають визначати предмет закупівлі окремих послуг.

По-перше, вилучили пункт, що врегульовував визначення предмета закупівлі для послуг з виконання науково-технічних робіт. А саме:

4. Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822.

У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, замовник визначає різні теми науково-технічних робіт як окремі лоти.

Пункт 4 розділу II Порядку № 708

Цією зміною Мінекономіки приводить у відповідність положення Порядку № 708 до чинного законодавства. Адже Державний класифікатор видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 на початку поточного року втратив чинність. Зважте, що ця зміна впливає на нумерацію пунктів розділу II Порядку № 708 – пункти 5–25 вважатимуть, відповідно, пунктами 4–24.

По-друге, змінили редакцію пункту 12 Порядку № 708, яка встановлюватиме нові правила визначення предмета закупівлі послуг для безоплатної вторинної правничої допомоги, перекладу та послуг з медіації.

12. Визначення предмета закупівлі послуг:

  1. безоплатної вторинної правничої допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб'єкта права на безоплатну вторинну правничу допомогу;
  2. перекладу, що надаються перекладачами, залученими центрами з надання безоплатної правничої допомоги, для забезпечення надання безоплатної вторинної правничої допомоги, здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб'єкта права на безоплатну вторинну правничу допомогу;
  3. з медіації, що надаються медіаторами, включеними до Реєстру медіаторів, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо за кожним дорученням центру з надання безоплатної правничої допомоги для надання послуг з медіації.

Пункт 12 Порядку № 708 у новій редакції

Зважте: з огляду на зміни Порядок № 708 не міститиме окремих правил для визначення предмета закупівлі товарів і послуг для виконання державної програми досліджень в Антарктиці. Вилучена редакція пункту 12 встановлювала:

12. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для забезпечення реалізації пункту 21 завдань і заходів з виконання Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, що є додатком 2 до Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2023 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 1002 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2021 року № 32), здійснюється комплексно за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг.

Пункт 12 Порядку № 708 у старій редакції

Джерело: наказ Мінекономіки «Про внесення змін до розділу II Порядку визначення предмета закупівлі» від 14.05.2024 № 12570

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27256

Перелік робіт з поточного та капітального ремонту

Коли плануєте ремонт будівлі, буває важко визначитися належить предмет закупівлі до поточного чи капітального ремонту. Пропонуємо ознайомитися з переліком таких робіт, щоб обрати правильно код ДК
85

Закупівля комп’ютерної техніки у 2024 році

Якщо у 2024 запланували закупівлю комп’ютерної техніки, вам необхідно врахувати чимало важливих аспектів. Розкажемо, як правильно визначити потребу, встановити очікувану вартість та що вимагати від учасників
5649

Ремонт автомобіля: визначаємо код ДК

На балансі багатьох замовників для виконання обов’язків є автомобіль – основний засіб, що час від часу потребує технічного обслуговування та ремонту. Часом замовникам важко визначити, за яким кодом ДК потрібно оголосити закупівлю. Розглянемо види поточного ремонту автомобіля та як визначати код ДК для них. Ця стаття стане у нагоді всім замовникам, що утримують автомобілі
9656

Закупівля вогнегасників та їх технічного обслуговування: обираємо код ДК

Щоб дотриматись вимог протипожежної безпеки, замовникам доводиться, зокрема закуповувати первинні засоби пожежогасіння. У консультації з’ясуємо, як обрати відповідний код ДК для закупівлі вогнегасників та їх технічного обслуговування
2790

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді