Рада прийняла за основу проєкт Закону про відповідальність за неналежне утримання та експлуатацію об’єктів цивільного захисту

Рада прийняла за основу проєкт Закону «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо запровадження відповідальності за порушення вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту».

Відповідальність за неналежне утримання та експлуатацію об’єктів цивільного захисту

Вебінар. Закупівлі 2025-го року без затримок і порушень

Метою законопроєкту № 9362-1 є:

  • запровадження адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення вимог утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд;
  • посилення відповідальності за порушення вимог пожежної та техногенної безпеки.

Законопроєктом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме:

  • доповнити новою статтею 1753 «Порушення встановлених законодавством вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту»;
  • право складати протоколи та розглядати справи про такі адміністративні правопорушення надаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту;
  • запроваджуються економічно-обґрунтовані розміри штрафних санкцій за порушення вимог утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд.

Кримінальний кодекс України пропонується доповнити:

  • новою статтею 2702 «Порушення встановлених законодавством вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту», якою:
  • встановити кримінальну відповідальність за порушення вимог законодавства щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що призвело до загибелі людей чи інших тяжких наслідків.

Прийняття даного законопроєкту сприятиме:

  • захисту життя та здоров’я людей;
  • зміцненню цивільної безпеки;
  • встановить відповідальність посадових осіб за неналежне утримання об’єктів фонду захисних споруд, а також за незабезпечення безперешкодного цілодобового доступу населення до приміщень, які визначені як укриття, в разі оголошення сигналу тривоги.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Тетяна Мішта

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
16084

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44673

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
8031

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5898

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді