Рада прийняла за основу проєкт Закону про відповідальність за неналежне утримання та експлуатацію об’єктів цивільного захисту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Рада прийняла за основу проєкт Закону «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо запровадження відповідальності за порушення вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту».

Відповідальність за неналежне утримання та експлуатацію об’єктів цивільного захисту

ВЕБІНАР: Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику

Метою законопроєкту № 9362-1 є:

  • запровадження адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення вимог утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд;
  • посилення відповідальності за порушення вимог пожежної та техногенної безпеки.

Законопроєктом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме:

  • доповнити новою статтею 1753 «Порушення встановлених законодавством вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту»;
  • право складати протоколи та розглядати справи про такі адміністративні правопорушення надаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту;
  • запроваджуються економічно-обґрунтовані розміри штрафних санкцій за порушення вимог утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд.

Кримінальний кодекс України пропонується доповнити:

  • новою статтею 2702 «Порушення встановлених законодавством вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту», якою:
  • встановити кримінальну відповідальність за порушення вимог законодавства щодо утримання та експлуатації об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що призвело до загибелі людей чи інших тяжких наслідків.

Прийняття даного законопроєкту сприятиме:

  • захисту життя та здоров’я людей;
  • зміцненню цивільної безпеки;
  • встановить відповідальність посадових осіб за неналежне утримання об’єктів фонду захисних споруд, а також за незабезпечення безперешкодного цілодобового доступу населення до приміщень, які визначені як укриття, в разі оголошення сигналу тривоги.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29944

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8836

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
284

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19045

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді