ДАСУ зафіксувала перевищення повноважень чиновників Хмельниччини під час перевірки закупівлі на реконструкцію ліцею

ДАСУ зафіксувала зловживань на 5,2 млн грн та перевищення повноважень Відділом освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради під час перевірки закупівлі на реконструкцію та модернізацію місцевого ліцею.

Перевірка закупівель

Кримінальна відповідальність за перешкоджання діяльності аудиторів

Як з’ясували аудитори, невдовзі після створення ліцею громада отримала з державного та місцевого бюджету майже 20 млн грн на облаштування навчального закладу. Частину цих коштів – 16,3 млн грн – були освоєні доволі швидко, за кілька місяців. Утім швидко ще не означає якісно. Поспішне виконання будівельних робіт проходило без дотримання проєкту будівництва і плану будівельних робіт (які, власне, разом з їх експертизою, не надали для перевірки). Отже, попри затверджений проєкт, заплановані роботи за договором про закупівлю виконувалися вибірково.

Такий хаос обумовив придбання непередбачених договором і непершочергових додаткових робіт без процедури закупівлі на 5,2 млн грн. Для цього чиновники вирішили «пожертвувати» облаштуванням для учнів елементами інклюзивного простору. Незабаром відділ освіти, помітивши невідповідність кошторису і технічної частини проєкту, «ініціював» коригування документації на будівельні роботи в ліцеї. Але йдучи своїм власним «експериментальним» шляхом: спочатку – роботи, потім – проєкт. Проте поправлений проєкт збільшив його кошторисну вартість до 30 млн грн.

Отже, встановлено, що відділ освіти, перевищивши повноваження, ухилився від процедури закупівель на 5,2 млн грн виконаних та 4,1 млн грн запланованих будівельних робіт після коригування проєкту. З огляду на встановлені при перевірці закупівлі незаконні витрати, матеріали про зловживання передано Держаудитслужбою до Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5317

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6226

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4943

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді