Внесено зміни до постанови КМУ від 27.05.2022 N 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану».
        
        
            
 ВЕБІНАР: Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику 
Внесеними змінами, зокрема:
- звільнено орендарів, призваних на військову службу після оголошення воєнного стану в Україні, від сплати орендної плати, починаючи з 01.01.2023;
- синхронізовано території (визначені території), на яких ведуться (велися) активні бойові дії, або території, які тимчасово окуповані рф, із Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, які відповідно до постанови КМУ від 06.12.2022 № 1364 затверджуються наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309;
- визначено період, на який орендарі, які використовують майно, розташоване на визначених територіях, звільняються від орендної плати;
- надано комунальним підприємствам, які повністю або частково фінансуються за рахунок місцевого бюджету та які утворені органами місцевого самоврядування, сфера діяльності яких поширюється на визначені території, право на отримання в оренду державного майна без проведення аукціону з метою розміщення такого комунального підприємства або облаштування гуртожитків для тимчасового проживання внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, житло яких знищено або пошкоджено внаслідок збройної агресії рф, та запроваджено орендну плату для таких орендарів в розмірі 1 гривня за 1 квадратний метр площі об’єкта оренди.
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі