Недостовірні відомості на понад 55,8 млн грн – результат 51 повної перевірки декларацій

З початку 2024 року НАЗК розпочало 402 повні перевірки декларацій.

Повна перевірка декларацій

Чи вимагати інформаційну довідку з Реєстру НАЗК

За результатами уже завершеної 51 перевірки виявлено:

  • недостовірних відомостей на понад 55,8 млн грн;
  • фактів незаконного збагачення на понад 14.7 млн грн;
  • необґрунтованих активів на майже 1.3 млн грн.

Зокрема, встановлено ознаки:

  • необґрунтованості активів на 1.3 млн грн працівника УПСЗН Камінь-Каширської РДА Волинської області;
  • недостовірних відомостей (ст. 366-2 КК України) у:
  • депутата Вінницької міської ради (12,5 млн грн);
  • керівника ТЦК та СП Дніпропетровської області (6,2 млн грн);
  • депутата Дубенської міської ради Рівненської області (5,6 млн грн);
  • депутата Дніпровської міської ради (4 млн грн);
  • депутата Погребищенської районної ради (3,9 млн грн);
  • заступника Козятинського міського голови (2,4 млн грн);

Повний перелік осіб, стосовно яких розпочато повну перевірку, а також результати перевірок можна знайти на вебсайті НАЗК у розділі «Повні перевірки декларацій».

Відповідні матеріали скеровано до Національної поліції України для розгляду питання про початок кримінального провадження за ст. 366-2 Кримінального кодексу України та складення адмінпротоколу за ч. 4 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення. 

Наразі уповноваженими особами НАЗК проводяться 340 перевірок. Серед таких декларацій найбільше подано представниками органів місцевого самоврядування - 65, з них 46 - депутати місцевих рад та 19 - депутати обласних рад.

Також в повній перевірці декларації посадовців:

  • органів судової влади (28 суддів, 6 інших посадовців);
  • державних підприємств (21 керівник підприємств, 8 заступників керівника);
  • органів митної та податкової служби (14 податківців, 10 митників, з них 2 начальники митниць);
  • органів досудового розслідування (19 прокурорів, 9 слідчих, 3 дізнавачі);
  • народних депутатів - 14.

Насамперед йдеться про посадовців з:

  • м. Києва (139 декларацій);
  • Одеської області (35 декларацій);
  • Київської області (24 декларації);
  • Львівської області (21 декларація);
  • Дніпропетровської області (16 декларацій);
  • Харківської області (15 декларацій);
  • Черкаської області (15 декларацій) та інші.

НАЗК наголошує, що початок повної перевірки ще не свідчить про вчинення декларантом корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення. 

У разі виявлення за результатом перевірки порушень НАЗК вживатиме заходів щодо притягнення особи до встановленої законом відповідальності, за наявності підстав скеровуватиме матеріали до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури для вирішення питання про конфіскацію необґрунтованих активів. 

Джерело: офіційний сайт НАЗК

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15901

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44282

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7777

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5751

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді