БЕБ упередило розтрату 3 млн грн бюджетних коштів на ремонті дитячого садочку та будівництві укриття

БЕБ у Закарпатській області під час моніторингу публічних закупівель виявило два ризикові тендери.

БЕБ упередило розтрату 3 млн грн бюджетних коштів на ремонті дитячого садочку та будівництві укриття

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

За результатами скерованих рекомендацій до розпорядників бюджетних коштів один договір розірвано, в іншому зменшена вартість. Таким чином упереджено 3 млн грн розтрати бюджетних коштів. 

Зокрема аналітики БЕБ встановили, що одна з сільських рад оголосила тендер на проведення капітального ремонту в закладі дошкільної освіти. За його результатами з компанією-переможцем укладено договір підряду на виконання відповідних робіт. Однак, аналізуючи тендер, фахівці Бюро зʼясували, що переможець не відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема не має потрібного персоналу.

Аби не допустити неефективне використання коштів громади, працівники БЕБ направили до сільради лист з рекомендацією вжити заходів та перевірити доцільність укладання договору підряду. В результаті розпорядник бюджетних коштів розірвав раніше укладену угоду.

Крім того, аналітики БЕБ виявили тендер із завищеними цінами на проєктні роботи з будівництва протирадіаційного укриття. Їх вартість була невірно розрахована службовими особами однієї з міських рад Закарпаття. 

Аналітики БЕБ рекомендували органу місцевого самоврядування провести повторні розрахунки. В результаті міська рада уклала додаткову угоду на зменшення вартості договору.  Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області загалом  упередили неефективне використання майже 3 млн грн місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Тетяна Мішта

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
16045

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44615

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5871

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6631

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9192

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді