БЕБ упередило розтрату 3 млн грн бюджетних коштів на ремонті дитячого садочку та будівництві укриття

БЕБ у Закарпатській області під час моніторингу публічних закупівель виявило два ризикові тендери.

БЕБ упередило розтрату 3 млн грн бюджетних коштів на ремонті дитячого садочку та будівництві укриття

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

За результатами скерованих рекомендацій до розпорядників бюджетних коштів один договір розірвано, в іншому зменшена вартість. Таким чином упереджено 3 млн грн розтрати бюджетних коштів. 

Зокрема аналітики БЕБ встановили, що одна з сільських рад оголосила тендер на проведення капітального ремонту в закладі дошкільної освіти. За його результатами з компанією-переможцем укладено договір підряду на виконання відповідних робіт. Однак, аналізуючи тендер, фахівці Бюро зʼясували, що переможець не відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема не має потрібного персоналу.

Аби не допустити неефективне використання коштів громади, працівники БЕБ направили до сільради лист з рекомендацією вжити заходів та перевірити доцільність укладання договору підряду. В результаті розпорядник бюджетних коштів розірвав раніше укладену угоду.

Крім того, аналітики БЕБ виявили тендер із завищеними цінами на проєктні роботи з будівництва протирадіаційного укриття. Їх вартість була невірно розрахована службовими особами однієї з міських рад Закарпаття. 

Аналітики БЕБ рекомендували органу місцевого самоврядування провести повторні розрахунки. В результаті міська рада уклала додаткову угоду на зменшення вартості договору.  Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області загалом  упередили неефективне використання майже 3 млн грн місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5331

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6233

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9043

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4944

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді