Поточний ремонт будівлі Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня» на Житомирщині був замовлений у підрядника, який навіть не має обладнання для роботи.
Перевірка та моніторинг закупівель
Цей факт з’ясували державні аудитори під час моніторингу закупівель відповідних послуг. Лікарня-замовник уклала три договори на проведення ремонту на загальну суму 10 млн грн з сумнівною компанією. Остання була визначена переможцем торгів, дарма що запропонувала послуги за найвищою серед учасників торгів ціною – більш ніж на 375 тис. грн. Також, розрахунок вартості вказаних послуг було здійснено всупереч як законодавству, так і умовам тендерних документацій замовника.
При цьому компанія-переможець не змогла підтвердити наявність у себе необхідного обладнання, яке б дозволило зробити повноцінний поточний ремонт. Через виявлені порушення аудитори звернулися до замовника з вимогою їх усунути та розірвати договори, щоб уникнути невиправданих втрат бюджету. Натомість лікарня знехтувала зауваженнями аудиторів і намагається оскаржити висновки в суді.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі