НАЗК продовжує підключення організацій до Єдиного порталу повідомлень викривачів

До 2 квітня 2024 року триває підключення п’ятої черги організацій, в межах якої до Порталу мають приєднатися державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення, а також сільські, селищні та міські ради.

НАЗК продовжує підключення організацій до Єдиного порталу повідомлень викривачів

Чи вимагати інформаційну довідку з Реєстру НАЗК

НАЗК закликає усі організації, що не підключені до Порталу, долучитися до заходів з розбудови доброчесної держави шляхом забезпечення викривачів умовами для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. Для цього необхідно направити до Національного агентства відповідний лист-звернення щодо підключення до Порталу, з урахуванням встановленої черговості.

НАЗК наголошує, що Закон України «Про запобігання корупції» встановлює обов’язок для всіх державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права та юридичних осіб, зазначених в частині другій статті 62 Закону, щодо забезпечення ними умов для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також інших порушень Закону.

В разі виявлення порушення зазначених вимог НАЗК вносить керівнику відповідного органу припис щодо:

  • усунення порушень законодавства;
  • проведення службового розслідування;
  • притягнення винної особи до дисциплінарної відповідальності.

Портал - єдина уніфікована інформаційно-комунікаційна система із гарантованим державою цілодобовим доступом для подачі повідомлень, що гарантує викривачам дотримання умов конфіденційності та анонімності, та є обов’язковим каналом, роботу якого мають забезпечити усі організації, передбачені Законом.

Станом на сьогодні до системи підключено 192 організації. З дати початку роботи Порталу (06.09.2023) до нього внесено 1672 повідомлення (з яких 1172 розглядаються Національним агентством). За результатами розгляду повідомлень підтверджено 24 статуси викривача (без розкриття відомостей про особу, що здійснила повідомлення). 

Джерело: офіційний сайт НАЗК

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15888

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44256

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7766

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5743

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді