За рекомендацією БЕБ розірвано ризиковий договір Одеської міськради на 17 млн грн

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки в Одеській області виявили ризиковий тендер на капітальний ремонт адмінбудівлі.

За рекомендацією БЕБ розірвано ризиковий договір Одеської міськради на 17 млн грн

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Посадовці планували витрати з бюджету майже 17 млн грн. Замовником робіт виступало Управління капітального будівництва Одеської міськради. 

За результатами проведеної інформаційно-аналітичної роботи фахівці Бюро встановили, що у виконавця робіт відсутні майно та працівники відповідної кваліфікації. Тобто компанія не відповідає вимогам тендеру.

Аби упередити розтрату майже 17 млн грн з місцевого бюджету аналітики Теруправління направили рекомендаційний лист до розпорядника коштів. За результатами його розгляду замовник та виконавець робіт розірвали договір

За словами керівника Територіального управління БЕБ в Одеській області Сергія Мунтяна, це не поодинокий випадок на Одещині. Саме тому аналітики приділяють значну увагу моніторингу бюджетних закупівель.

«З початку року фахівці Теруправління проаналізували більше ніж 700 тендерів, що були оголошені розпорядниками бюджетних коштів. Упереджено розтрату понад 41 млн грн», – зазначив Сергій Мунтян.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15849

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5728

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді