БЕБ упередило ризикову закупівлю на капремонт спортшколи

За рекомендаціями Бюро економічної безпеки у Полтавській області відмінено тендер на ремонт спортшколи.

БЕБ упередило ризикову закупівлю на капремонт спортшколи

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Полтавській області повторно упередили ризикову закупівлю на капремонт Полтавської ДЮСШ № 4. Під час аналізу тендерів регіону фахівці Теруправління виявили, що Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому у січні 2024 року вдруге провели публічну закупівлю на 18 млн грн. Гроші планували витратити на облаштування укриття та підготовку будівлі спортшколи до опалювального сезону.

Аналітики встановили, що підприємство не має відповідного обладнання та фінансової спроможності для надання заявлених послуг. Тобто не відповідає кваліфікаційним критеріям тендеру. БЕБ нагадує, що у листопаді 2023 року вже була проведена закупівля на ремонт спортшколи, яку аналітики визначили ризиковою. Цього разу переможцем торгів стала та сама компанія.

З метою недопущення реалізації ризикової закупівлі, аналітики Теруправління направили листа з пропозицією розірвати договір. За результатами розгляду листа розпорядник бюджетних коштів та виконавець розірвали договір. Таким чином упереджено розтрату 18 млн грн з коштів місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15851

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5735

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді