В Україні заснували Коаліцію девайсів: як це допоможе учням та вчителям

Днями в Лондоні на базі Європейського банку реконструкції та розвитку започаткували роботу Коаліції девайсів – об’єднання організацій, бізнесу, урядів і меценатів, що забезпечує пристроями українських учнів і вчителів, які змушені провадити освітній процес онлайн.

В Україні заснували Коаліцію девайсів: як це допоможе учням та вчителям

Зміни до річного плану закупівель 2024

Коаліцію створило МОН спільно з Мінцифри та Фундацією Олени Зеленської для мобілізації партнерів з розвитку, щоб забезпечити критичну потребу в девайсах для навчання та надати учням і вчителям рівний доступ до освітнього процесу у громадах, які найбільше постраждали від віини.

«Безпека дітей – наш основний пріоритет. Однак прагнемо дати їм майбутнє – можливості й перспективу. Тож доки наші захисники на фронті воюють зокрема за те, щоб діти вільно ходили до школи, маємо принаймні забезпечити можливість дистанційної освіти попри війну. У масштабах цілої країни цього, напевне, не робив ніхто у світі. На сьогодні моя фундація за підтримки іноземних партнерів уже зібрала та передала майже 50 тисяч ноутбуків і планшетів учням та вчителям. Та щоб закрити потребу, потрібно об’єднати більше ініціатив», – зазначила перша леді Олена Зеленська.

Нині це питання критичне, адже приблизно 2 мільйони дітей навчаються онлайн або у змішаному форматі. Із них 327 тисяч змушені пропускати заняття або зовсім не відвідувати їх через брак пристроїв для навчання. Натомість девайси – можливість для цих дітей не лише здобувати знання і навички, а й соціалізуватися, дізнаватися нову інформацію, спілкуватися з однолітками.

«Через повномасштабну війну галузь освіти має багато викликів. Один з них – забезпечити якісне онлайн-навчання дітям, які не мають змоги навчатися офлайн. Нині це понад 1,9 мільйона школярів. Більш як 330 тисяч з них не мають доступу навіть до дистанційного навчання через брак техніки – ноутбука, планшета або смартфона. Саме тому ми створюємо Коаліцію девайсів, щоб забезпечити учнів та вчителів необхідними пристроями і повернути їх до освітнього процесу. Розвиток освіти – фундамент для економічного прориву України та збереження людського капіталу», – зазначив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

В рамках перших домовленостей – понад 50 тисяч пристроїв передають у межах Коаліції девайсів від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Education Cannot Wait, Міністерства економіки та інновацій Литви та Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA).

«Мета коаліції цього року – закрити критичну потребу в девайсах для дітей і вчителів з 10 областей, в яких нині переважає дистанційне навчання. Критична потреба в ноутбуках становить понад 96 тисяч для дітей та більш як 29 тисяч – для вчителів. Важливо, що девайси можна використовувати для подолання освітніх втрат, підготовки до іспитів та психологічної підтримки. Адже повернення учнів в освітній процес і відновлення доступу до позашкільних активностей – ключовий чинник розвитку потенціалу наших дітей», – зазначив міністр освіти і науки України Оксен Лісовий.

Щоб упевнитися, що ці девайси буде ефективно інтегровано в освітній процес, триває робота над створенням повноцінної цифрової освітньої екосистеми. Вона працюватиме й розвиватиметься за підтримки зацікавлених осіб, партнерів з розвитку та освітян. Коаліція вже заручилася підтримкою імплементаційних партнерів ЮНІСЕФ, ЮНЕСКО, TheirWorld та GBC for Education. Це значно підсилить українську освіту та забезпечить краще навчання і можливості для школярів.

Захід організували МОН, Мінцифри, Фундація Олени Зеленської, Посольство Украіни у Великіи Британіі за підтримки Європейського банку реконструкціі та розвитку, BETT, Фонду Президента Украіни з підтримки освіти, науки та спорту та Theirworld/GBC for Education, British Council.

Джерело: Урядовий кур'єр

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол УО про скасування рішення про визначення переможця

Протокол скасування рішення про визначення переможця може знадобитися, у разі оскарження учасником процедури закупівлі рішення про визначення переможця. А саме коли орган оскарження задовольнить таку вимогу учасника
25

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
33

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
59641

Аналогічний договір в публічних закупівлях

Закон № 922 у ст.16 дозволяє замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів
9343

Навчання з публічних закупівель 2025

Навчання уповноважених осіб у сфері публічних закупівель особливо затребуване у 2025 році. Законодавство під час воєнного стану зазнає змін чи не щомісяця, а відповідальність все ж така висока, штрафи «кусючі». Щоб підвищити свою кваліфікацію закупівельника та уникнути «грошових покарань», оберіть онлайн навчання з публічних закупівель, що найбільше відповідає вашим вимогам. Які є варіанти – розповідаємо
503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді