Антимонопольний комітет України надав комунальному підприємству «ГІОЦ» рекомендації, метою яких є здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

Законодавчі зміни 2025 року, що має врахувати закупівельник
Застосунок «Київ Цифровий» – це єдиний цифровий сервіс у столиці, який надає можливість швидко і без черг оформити заявку на повернення транспортного засобу у зв’язку з тимчасовим його затриманням.
На сьогодні у застосунку можна сплатити передбачені законодавством платежі, у випадку тимчасового затримання транспортного засобу, лише через одного надавача платіжних послуг (ТОВ «Універсальні платіжні рішення») – платіжну систему IPAY.
Потенційно надавати послуги прийому платежів від платників і подальшого переказу коштів через застосунок «Київ Цифровий», у випадку тимчасово затриманого транспортного засобу, можуть надавачі платіжних послуг, включені до Реєстру платіжної інфраструктури.
Отже, за наявності конкуренції на ринку послуг з прийому платежів від платників і подальшого переказу коштів через застосунок «Київ Цифровий», у випадку тимчасового затримання транспортного засобу, платники мали б змогу скористатися аналогічною послугою, яку можна було б отримувати від іншого надавача платіжних послуг, за прийнятними для них умовами, зокрема нижчою ціною.
У зв’язку з цим, АМКУ рекомендував КП «ГІОЦ» вжити заходів для залучення надавачів платіжних послуг до «Платформи цифрових мобільних сервісів «Київ Цифровий» на прозорих, чітких і недискримінаційних умовах з метою прийому платежів від платників і подальшого переказу коштів через систему, складовою частиною якої є застосунок «Київ Цифровий», зокрема у випадку тимчасового затримання транспортного засобу.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.