Шкільні автобуси для українських дітей було закуплено у межах кампанії солідарності «Шкільні автобуси для України».
        
        
            
  Головне у листопаді для закупівельника 
 У межах кампанії «Шкільні автобуси для України» Європейська Комісія закупила 100 автобусів загальною вартістю приблизно 14 мільйонів євро. Державні та приватні організації в країнах-членах ЄС надали ще 271 автобус через Механізм цивільного захисту ЄС, яким керує Європейська Комісія.
 Автобуси розподілять між громадами шести областей: Київської, Сумської, Миколаївської, Дніпропетровської, Львівської та Чернігівської. Серед нових автобусів є й інклюзивні — з підйомниками для дітей, які користуються кріслами колісними. Такий транспорт допомагає забезпечувати рівний доступ до освіти всім дітям.
 Понад 330 тисяч дітей в Україні потребують підвезення до школи. Цьогоріч з державного бюджету виділили 1 мільярд гривень субвенції на шкільні автобуси. Завдяки цим коштам і співфінансуванню громад до кінця року мають бути закуплені 546 автобусів (364 з них уже доставлені на місця).
 «Потреба в автобусах досі залишається. Нині не вистачає близько 2 100 автобусів. Зокрема, бракує більше 200 одиниць транспорту для дітей з інвалідністю. Тож допомога партнерів є вкрай важливою для українських громад і учнівства», — зазначив Міністр освіти і науки Оксен Лісовий.
 Джерело: офіційний сайт МОН
            
         
        
            
                            
                    
                    Замовникам складно знайти інформацію про закупівлю поточного ремонту доріг. Тому ми зібрали ключові аспекти в одній статті. Що буде предметом закупівлі? Якими законодавчими актами керуватися, коли закуповуєте поточний ремонт доріг? На що звернути увагу, щоб не допустити помилки під час закупівлі ремонту доріг?
                    
                
                                            
                    
                    Залишитись без постачання електроенергії або газу — неприпустимо для багатьох замовників. Електрика та газ необхідні не лише виробничим підприємствам, а й лікарням, закладам освіти та харчування тощо. Щоб не допустити газоенергетичного колапсу, законодавство передбачило закупівлі у постачальників «останньої надії» (ПОН). Хто в Україні є ПОН у 2025 році та які варіанти проведення закупівлі у постачальника останньої надії встановлює законодавство на наступний рік?
                    
                
                                            
                    
                    Підсумовуємо законодавчі нововведення жовтня. Переконайтеся, що нічого не пропустили!
                    
                
                                            
                    
                    Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
                    
                
                                            
                    
                    Скачайте та ознайомтеся з договором та заявою-приєднання від Нафтогаз Трейдингу