ДАСУ в ході ревізії Запорізької райадміністрації встановлено фінансових порушень майже на 1 млн гривень

Аудиторами Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в ході ревізії райадміністрації встановлено фінансових порушень на суму 912 тисяч гривень.

Районна адміністрація Запорізької міської ради по Заводському району під час реконструкції скверу по вулиці Лізи Чайкіної зайво сплатила підряднику 558,9 тис. грн через завищення вартості виконаних робіт. Загалом аудиторами Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в ході ревізії райадміністрації встановлено фінансових порушень на суму 912 тис. гривень.

Через невнесення змін до істотних умов договорів завищено вартість виконаних робіт з поточного ремонту тротуарів на території Заводського району на суму 91,8 тис. гривень. Міському бюджету завдано матеріальної шкоди на суму майже 250 тис. грн через завищення вартості послуг та виконання підрядних робіт:

  • безпідставне включення до актів виконаних робіт послуг з утримання служби замовника та здійснення авторського нагляду, які фактично виконані іншими організаціями;
  • невнесення змін до істотних умов договору та надання підрядником послуг, не передбачених умовами договору.

Серед порушень, установлених ревізією, також зайві витрати за електричну енергію, зайві видатки з оплати праці, неправильне визначення розміру орендної плати. Виявлені порушення усунуто частково на суму 478 тис. гривень.

Крім того, ревізією встановлено порушення законодавства про публічні закупівлі. Пропозиція учасника-переможця не відповідала вимогам тендерної документації, проте не була відхилена. За порушення законодавства уповноважену особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до органів прокуратури.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді