АМКУ оштрафував компанії на 22 млн грн за змову на закупівлі послуг з будівництва та реконструкції

ТАК АМКУ рішенням від 10.08.2023 року визнала ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Віртум строй» такими, що вчинили порушення, передбачені п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» - антиконкурентні узгоджені дії, що призвели до спотворення результатів торгів.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ

Мова йде про закупівлі послуг з будівництва регіонального полігону твердих побутових відходів у м. Краматорськ, реконструкції та капітального ремонту будівель, об’єктів благоустрою та доріг в Донецькій області.

Ці закупівлі оголошувалися протягом 2017 – 2018 років:

  • КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами»;
  • КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;
  • КП «Міське управління капітального будівництва» м. Маріуполь;
  • КП «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради;
  • Дружківським дитячим будинком-інтернатом;
  • Управлінням розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради;
  • Відділом освіти Покровської міської ради Донецької області.

Загальна очікувальна вартість 11 закупівель складала 342,5 млн. грн (з ПДВ).

Східне міжобласне територіальне відділення АМКУ, під час розслідування справи виявило низку фактів, сукупність яких доводила наявність координації дій цих учасників під час підготовки та участі в торгах, комунікацію між ними та обмін інформацією, фінансову підтримку одне одного тощо.

За антиконкурентні узгоджені дії, метою яких є усунення конкуренції під час участі у торгах, ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Віртум строй» були оштрафовані на загальну суму 22,8 млн. грн

АМКУ нагадує, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді