ТАК АМКУ рішенням від 10.08.2023 року визнала ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Віртум строй» такими, що вчинили порушення, передбачені п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» - антиконкурентні узгоджені дії, що призвели до спотворення результатів торгів.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ Мова йде про закупівлі послуг з будівництва регіонального полігону твердих побутових відходів у м. Краматорськ, реконструкції та капітального ремонту будівель, об’єктів благоустрою та доріг в Донецькій області.
Ці закупівлі оголошувалися протягом 2017 – 2018 років:
- КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами»;
- КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;
- КП «Міське управління капітального будівництва» м. Маріуполь;
- КП «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради;
- Дружківським дитячим будинком-інтернатом;
- Управлінням розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради;
- Відділом освіти Покровської міської ради Донецької області.
Загальна очікувальна вартість 11 закупівель складала 342,5 млн. грн (з ПДВ).
Східне міжобласне територіальне відділення АМКУ, під час розслідування справи виявило низку фактів, сукупність яких доводила наявність координації дій цих учасників під час підготовки та участі в торгах, комунікацію між ними та обмін інформацією, фінансову підтримку одне одного тощо.
За антиконкурентні узгоджені дії, метою яких є усунення конкуренції під час участі у торгах, ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Віртум строй» були оштрафовані на загальну суму 22,8 млн. грн.
АМКУ нагадує, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?