ВРУ прийняла за основу законопроєкт про відновлення е-декларування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Верховна Рада України прийняла за основу законопроєкт щодо визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану.

Верховна Рада України прийняла 27 липня 2023 року за основу проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану» (реєстр. №9534).

Проєктом Закону пропонується відновити дію антикорупційних механізмів, а саме:

  • подання відповідних декларацій;
  • проведення спеціальної перевірки, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції»;
  • перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», під час дії воєнного стану;
  • спростити порядок подання відповідних декларацій.

Окрім відновлення декларування, проєкт Закону передбачає особливості та окремі строки подання декларацій для суб’єктів декларування, які:

  • виконують завдання в інтересах національної безпеки і оборони України;
  • беруть безпосередню участь у веденні воєнних (бойових) дій та отримують додаткову винагороду, призначену для військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, поліцейських на період дії воєнного стану;
  • перебувають на тимчасово окупованих територіях.

Законопроєктом також пропонується спростити порядок подання декларацій шляхом надання суб’єктам декларування доступу до відомостей про них та членів їх сімей з інформаційно-комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних та удосконалення порядку і збільшення строку декларування суттєвих змін у майновому стані.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29880

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8817

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
273

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19015

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді