КМУ ухвалив завдання Національної програми інформатизації

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Прийнята постанова дозволить впровадити цифрові системи у державному управлінні та посилити кіберзахист, зокрема органів державної влади.
Отримайте безплатний доступ на цілу добу

До основних завдань Національної програми інформатизації КМУ, зокрема, включив:

  • розвиток систем електронного документообігу;
  • впровадження цифрових антикорупційних інструментів;
  • модернізація системи управління державними фінансами;
  • здійснення заходів щодо захисту інформації;
  • побудова електронної комунікаційної мережі;
  • забезпечення ефективного функціонування інформаційної системи правосуддя;
  • створення та розвиток автоматизованих інформаційно-аналітичних систем у сферах охорони здоров’я, дорожнього господарства, освіти і науки тощо.

Також основні завдання містять розділ про запровадження цифрових інструментів, спрямованих на виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки.

Джерело: вебсайт Мінцифри

Статті за темою

Усі статті за темою

ПДВ у публічних закупівлях

Проконсультуємо, що має знати уповноважена особа про ПДВ під час публічних закупівель. Дамо поради, як діяти під час оцінки пропозицій з ПДВ та без ПДВ, щоб не дискримінувати учасників
8175

Довідка ТПП в публічних закупівлях

Довідка ТПП необхідна, щоб документально підтвердити підстави для внесення змін до договору. Пояснимо, яких вимог дотримати
3450

Забезпечення виконання договору: чи вимагати у переможця

Ще не вирішили, чи вимагати від переможця забезпечення виконання договору? Дослухайтесь до експертних порад, щоб захистити себе від негативних наслідків, якщо контрагент не виконає своїх зобов’язань. Пояснимо, чи вимагати забезпечення виконання договору в період воєнного стану
17749

Що робити з недобросовісними учасниками в запиті пропозицій

Розберемося з питаннями: що робити, якщо учасник запиту пропозицій виявився ненадійним? Як діяти щоб вберегти себе і колег від ситуацій, коли постачальник не виходить на зв’язок, заявляє, що не має потрібного товару або просто відмовляється підписувати договір?
220

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді